Fakturownia.pl – jak odnieść sukces na zatłoczonym rynku

Wystawianie faktur może się wydawać czynnością techniczną i banalną. Dopóki nie zaliczysz pierwszej wpadki.

Na przykład wystawisz dokument na sporą kwotę z trzymiesięcznym terminem płatności, a po 90 dniach dowiesz się, że popełniłeś jakiś błąd, musisz go poprawić i z tego powodu przelew się opóźni.

Albo kolejni klienci będą tłumaczyć się, że nie płacą, bo listonosz dziwnym zbiegiem okoliczności nie dostarcza przesyłek od ciebie.

Albo okaże się, że musisz szybko wystawić fakturę podczas zagranicznego urlopu, a da się to zrobić tylko z komputera w firmie, do którego teraz nikt inny nie ma dostępu.

Nierealne? No, popatrz, a mnie się zdarzyło…

Te i inne przygody powodowały, że co pewien czas zmieniałem programy do wystawiania faktur. Ostatnia taka zmiana miała miejsce 3 lata temu. Trafiłem wtedy na serwis Fakturownia.pl – i mam święty spokój. Nareszcie.

Ale czy chciałbyś posłuchać podcastu, w którym wyliczam kolejne funkcje programu do fakturowania? Wątpię.

Dlatego ten odcinek jest o czymś innym. O startupie, który w ciągu 4 lat od założenia przyciągnął 150 tys. użytkowników i którego przychody w jednej trzeciej pochodzą od zagranicznych klientów. O tym, jak zbudować swoją pozycję i wypromować się na konkurencyjnym rynku. O tym, jak rozwijać biznes w Polsce i za granicą, opierając się na sugestiach klientów.

Gościem 109. odcinka podcastu Mała Wielka Firma jest Marcin Stefaniak, CEO Fakturownia.pl.

Linki do osób i firm wymienionych w tym
odcinku podcastu

Prezent dla słuchaczy

Sprytne sposoby badania rynku
Sprytne sposoby badania rynku. Zapisz się do Klubu MWF i zdobądź ściągę, która pomoże ci w przygotowaniu biznesplanu Chcę to 
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.