Jak skutecznie chronić swoje prawa autorskie w internecie

Jak skutecznie chronić swoje prawa autorskie w internecie

Niewiele rzeczy potrafi równie mocno podnieść ciśnienie… Ślęczysz po nocach, żeby dopieścić swoją nową ofertę. Przeczesujesz banki zdjęć, żeby znaleźć idealne obrazki. Płacisz copywriterowi i grafikowi. Akceptujesz kolejne poprawki, żeby wszystko wyglądało idealnie. Wreszcie, po kilku tygodniach, umieszczasz to dzieło na firmowej stronie internetowej. Jesteś zmęczony, ale i dumny z dobrze wykonanej roboty. Parę tygodni później znajomy podsyła ci link do strony konkurencji. Widzisz bezczelną kopię własnej […]

Marketingowe trendy w małej firmie, czyli jak zdobywać klientów w 2017 r.

Marketingowe trendy w małej firmie, czyli jak zdobywać klientów w 2017 r.

Pewien przedsiębiorca wyznał mi kiedyś: „Marzy mi się stabilizacja. Żeby nie trzeba było w firmie ciągle czegoś zmieniać”. To tak, jakby farmaceuta marzył, żeby nie mieć kontaktu z zarazkami. Zmiany są nieodłączną częścią biznesu, bo otoczenie, w którym działasz, jest dynamiczne. Parlament uchwala nowe ustawy. Rząd wydaje rozporządzenia. Klientom raz podoba się taki produkt, a za chwilę inny. Dostawcy poszerzają lub […]