Content marketing w branży budowlanej

utworzone przez | Luty 2015

Ernest, jeden z naszych słuchaczy napisał do nas z pytaniem, jak wziąć się za budowanie marki firmy budującej domy energooszczędne. Oto fragment jego maila:

Rozpocząłem współpracę ze znajomym rodziców jako przedstawiciel handlowy. Znajomy ten prowadzi firmę budującą nowoczesne domy energooszczędne. Firma jest solidna, dba o jakość świadczonych usług oraz oferuje bardzo konkurencyjne ceny.

Moje pytanie jest następujące: jak trafić do potencjalnych klientów i gdzie ich szukać? Jaki model biznesowy zastosowałbyś w tej branży i jaką drogą marketingową byś się posłużył, tradycyjną czy e-marketing? Z góry dziękuję za poświęcony mi czas i życzę dalszych sukcesów.

Pozdrawiam
Ernest

Przeanalizowaliśmy witrynę internetową firmy wskazanej przez Ernesta, żeby znaleźć sposoby, jak za pomocą content marketingu (inaczej: marketingu treści) lepiej docierać do klientów zainteresowanych zakupem domów energooszczędnych.

Prawdopodobieństwo, że działasz właśnie w tym biznesie jest niewielkie, ale mechanizmy, o których mówimy, można zastosować w różnych branżach. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak budować świadomość rynkową twoich produktów lub usług bez dużego budżetu, posłuchaj.

Dwa miesiące po opublikowaniu tego odcinka Ernest przysłał nam podziękowanie. Właściciel firmy posłuchał podkastu i zmienił stronę internetową zgodnie z naszymi radami. Tak wyglądała poprzednia wersja:

A tak wygląda ona teraz:

Gratulujemy odwagi i konsekwencji we wprowadzaniu dobrych zmian 🙂

Chcesz wiedzieć jako pierwszy o nowym odcinku podcastu? Zapisz się »

Shares
Share This