Jak zwiększać sprzedaż o 30% rocznie
(oferując towar, bez którego można się obejść)

Jeżeli chcesz stworzyć zyskowny biznes, najpewniejszą drogą wydaje się sprzedawanie tego, czego ludzie zawsze potrzebują. Stacje benzynowe, sklepy spożywcze czy apteki rzadko bankrutują.

Firmy zaspokajające podstawowe potrzeby mają jednak pewne minusy. Bariery wejścia bywają wysokie, a działalność jest na różne sposoby regulowana. No i jeszcze coś: często są to równie pasjonujące zajęcia jak pobór opłat na autostradzie.

Jeżeli marzysz o firmie, która będzie przynosić ci zarówno pieniądze, jak i radość, nie skupiaj się tylko na tym, czego ludzie niezbędnie potrzebują. Zastanów się, czego chcą. To też są potrzeby, ale wyższego rzędu (uznania, samorealizacji czy przynależności do danej grupy społecznej).

Tą drogą poszedł 5 lat temu nasz dzisiejszy gość. Założył sklep internetowy z gadżetami – nie chodzi jednak o gadżety reklamowe dla firm, lecz nietypowe prezenty. W 2015 r. w konkursie e‑Commerce Polska sklep 4Gift.pl zdobył nagrodę za spójność marki w różnych kanałach sprzedaży. Jego właściciel trafił natomiast na okładkę miesięcznika „Pierwszy Milion”.

Kolejnym sukcesem, który Wojtek Latoszek może sobie wpisać w CV, jest występ w 119. odcinku podcastu Mała Wielka Firma.

Prezent dla słuchaczy

Sprytne sposoby badania rynku
Sprytne sposoby badania rynku. Zdobądź ściągę, która pomoże ci w przygotowaniu biznesplanu Chcę to 
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.