Jak zwiększać sprzedaż o 30% rocznie (oferując towar, bez którego można się obejść)

utworzone przez | Luty 2016

Jeżeli chcesz stworzyć zyskowny biznes, najpewniejszą drogą wydaje się sprzedawanie tego, czego ludzie zawsze potrzebują. Stacje benzynowe, sklepy spożywcze czy apteki rzadko bankrutują.

Firmy zaspokajające podstawowe potrzeby mają jednak pewne minusy. Bariery wejścia bywają wysokie, a działalność jest na różne sposoby regulowana. No i jeszcze coś: często są to równie pasjonujące zajęcia jak pobór opłat na autostradzie.

Jeżeli marzysz o firmie, która będzie przynosić ci zarówno pieniądze, jak i radość, nie skupiaj się tylko na tym, czego ludzie niezbędnie potrzebują. Zastanów się, czego chcą. To też są potrzeby, ale wyższego rzędu (uznania, samorealizacji czy przynależności do danej grupy społecznej).

Tą drogą poszedł 5 lat temu nasz dzisiejszy gość. Założył sklep internetowy z gadżetami – nie chodzi jednak o gadżety reklamowe dla firm, lecz nietypowe prezenty. W 2015 r. w konkursie e-Commerce Polska 4Gift.pl zdobył nagrodę za spójność marki w różnych kanałach sprzedaży. Jego właściciel trafił natomiast na okładkę miesięcznika „Pierwszy Milion”.

Kolejnym sukcesem w CV Wojtka Latoszka jest występ w 119. odcinku podcastu Mała Wielka Firma 😉

Z tego odcinka dowiesz się:

  • Czy gadżety to w Polsce ciągle nisza, czy już dojrzały rynek?
  • Co jest najtrudniejsze przy rozpoczynaniu takiej działalności?
  • Kim są klienci i sprzedawcy w branży nietypowych upominków?
  • Czy poza internetem jest miejsce na handel takimi produktami?
  • Czy są jakieś firmy, z których doświadczeń warto czerpać?
  • Skąd pozyskuje się towar i jak można się nim wyróżnić?
  • Jakie są najważniejsze okazje sprzedażowe w ciągu roku?
  • Jakie są prognozy dotyczące rozwoju tego rynku w Polsce?

Chcesz wiedzieć jako pierwszy o nowych odcinkach podcastu? Zapisz się »