458 episodes

Mała Wielka Firma to podcast o marketingu dla soloprzedsiębiorców – właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Słuchacze MWF to najczęściej specjaliści z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, IT, zdrowotnej itp.

Nowe odcinki ukazują się co drugi poniedziałek. Dowiesz się z nich, jak zdobywać nowych klientów, budować wizerunek eksperta, zwiększać swoją produktywność oraz radzić sobie z wątpliwościami i problemami, które często towarzyszą osobom prowadzącym jednoosobowy biznes.

Uzupełnieniem podcastu jest cotygodniowy newsletter dostępny na stronie https://l.soloprzedsiebiorca.pl/dolacz

Mała Wielka Firma Marek Jankowski

    • Business
    • 4.8 • 740 Ratings

Mała Wielka Firma to podcast o marketingu dla soloprzedsiębiorców – właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Słuchacze MWF to najczęściej specjaliści z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, IT, zdrowotnej itp.

Nowe odcinki ukazują się co drugi poniedziałek. Dowiesz się z nich, jak zdobywać nowych klientów, budować wizerunek eksperta, zwiększać swoją produktywność oraz radzić sobie z wątpliwościami i problemami, które często towarzyszą osobom prowadzącym jednoosobowy biznes.

Uzupełnieniem podcastu jest cotygodniowy newsletter dostępny na stronie https://l.soloprzedsiebiorca.pl/dolacz

    3 błędy, które zniechęcają ekspertów do dzielenia się wiedzą w social mediach – i jak ich uniknąć

    3 błędy, które zniechęcają ekspertów do dzielenia się wiedzą w social mediach – i jak ich uniknąć

    Jak pokonać blokady przed publikowaniem treści w social mediach? Skąd brać pomysły na posty, w jaki sposób prawidłowo odczytywać statystyki i wyciągać z nich wnioski przydatne dla naszego biznesu? Wystarczy wyeliminować 3 główne błędy, żeby lepiej przyciągać klientów z mediów społecznościowych.

    Pełny opis odcinka MWF 454: https://l.malawielkafirma.pl/p-454

    Przydatne linki:

    - Warsztat Planer Treści https://sklep.malawielkafirma.pl/planer-tresci/
    - Zamów reklamę w newsletterze Soloprzedsiebiorca.pl https://malawielkafirma.pl/reklama-w-newsletterze/

    Posłuchaj też:

    219: Dodaj skrzydeł twojej marce w social mediach | Joanna Ceplin https://l.malawielkafirma.pl/p-219
    364: Czy powinieneś spędzać więcej czasu w social mediach? https://l.malawielkafirma.pl/p-364
    356: Social media bez wyrzutów sumienia https://l.malawielkafirma.pl/p-356

    Bądźmy w kontakcie:

    Newsletter: https://l.soloprzedsiebiorca.pl/p-454
    LinkedIn: https://malawielkafirma.pl/linkedin
    YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube

    • 15 min
    Jak zaprezentować produkt, by przekonać klienta do zakupu (potwierdzone naukowo)

    Jak zaprezentować produkt, by przekonać klienta do zakupu (potwierdzone naukowo)

    Co sprawia, że w momencie zakupu klient decyduje się na produkt A (zamiast B lub C)? Czasem sam sposób prezentacji produktu, okoliczności i otoczenie wpływają na to, czy klient kupi, czy nie. Poznaj 3 reguły, dzięki którym będziesz sprzedawać skuteczniej, nie obniżając cen i nie zmieniając produktu.

    Pełny opis odcinka MWF 453: https://l.malawielkafirma.pl/p-453

    Przydatne linki:

    - Mój e-book „Chcę nagrywać podcast, ale…” https://podcastpro.pl/ksiazka-o-podcastach/
    - Kurs Tworzenie ofert z ChatGPT w 60 minut https://sklep.malawielkafirma.pl/landing-ai/
    - Kurs dla podcasterów PodcastPro™ https://podcastpro.pl/kurs/
    - Warsztat System Pozyskiwania Opinii Klientów https://sklep.malawielkafirma.pl/pozyskiwanie-opinii/
    - Zamów reklamę w newsletterze Soloprzedsiebiorca.pl https://malawielkafirma.pl/reklama-w-newsletterze/

    Posłuchaj też:

    287: Proste triki, które zwiększą skuteczność twoich ofert | Paweł Tkaczyk https://l.malawielkafirma.pl/p-287
    271: Dlatego klienci nigdy nie doceniają twojej jakości | Wojciech Herra https://l.malawielkafirma.pl/p-271
    145: Jak napisać ofertę, która zrobi wrażenie na kliencie | Darek Puzyrkiewicz https://l.malawielkafirma.pl/p-145

    Bądźmy w kontakcie:

    Newsletter: https://l.soloprzedsiebiorca.pl/p-453
    LinkedIn: https://malawielkafirma.pl/linkedin
    YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube

    • 21 min
    Jedna zmiana, dzięki której klienci zapłacą więcej za twoje konsultacje

    Jedna zmiana, dzięki której klienci zapłacą więcej za twoje konsultacje

    Jak robić skuteczniejsze szkolenia? Jak wycisnąć z konsultacji maksimum i sprawić, żeby klienci osiągali dzięki nim lepsze efekty i w konsekwencji więcej za nie zapłacili? Odpowiedzią są spotkania kontrolne. Dowiedz się, jak dodać je do oferty i skuteczniej przyciągać klientów.

    Pełny opis odcinka MWF 452: https://l.malawielkafirma.pl/p-452

    Przydatne linki:

    - Warsztat System Pozyskiwania Opinii Klientów https://sklep.malawielkafirma.pl/pozyskiwanie-opinii/
    - Warsztat Tworzenie ofert z ChatGPT w 60 minut https://sklep.malawielkafirma.pl/landing-ai/
    - Zamów reklamę w newsletterze Soloprzedsiebiorca.pl https://malawielkafirma.pl/reklama-w-newsletterze/

    Posłuchaj też:

    388: Sekrety szkoleń, które uczestnicy oceniają na 5 | Paweł Tkaczyk https://l.malawielkafirma.pl/p-388
    250: Nauczył się Excela na etacie, dziś robi na nim biznes | Michał Kowalczyk https://l.malawielkafirma.pl/p-250
    271: Dlatego klienci nigdy nie doceniają twojej jakości | Wojciech Herra https://l.malawielkafirma.pl/p-271

    Bądźmy w kontakcie:

    Newsletter: https://l.soloprzedsiebiorca.pl/p-452
    LinkedIn: https://malawielkafirma.pl/linkedin
    YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube

    • 14 min
    Jak stworzyć Unique Value Proposition (UVP), aby wyróżnić się na rynku jako soloprzedsiębiorca

    Jak stworzyć Unique Value Proposition (UVP), aby wyróżnić się na rynku jako soloprzedsiębiorca

    Unique Value Proposition (UVP) to sposób, aby wyróżnić się na konkurencyjnym rynku. W internecie są dziesiątki lub setki specjalistów, którzy robią to samo, co ty. Dlatego warto jasno powiedzieć, czym się wyróżniasz. Pokażę ci sposób, który jest prosty, skuteczny i który pomoże ci się wyróżnić na rynku.

    Pełny opis odcinka MWF 451: https://l.malawielkafirma.pl/p-451

    Przydatne linki:

    - Zamów reklamę w newsletterze Soloprzedsiebiorca.pl https://malawielkafirma.pl/reklama-w-newsletterze/

    Posłuchaj też:

    271: Dlatego klienci nigdy nie doceniają twojej jakości | Wojciech Herra https://l.malawielkafirma.pl/p-271
    287: Proste triki, które zwiększą skuteczność twoich ofert | Paweł Tkaczyk https://l.malawielkafirma.pl/p-287
    418: Prosty sposób na zwiększenie skuteczności oferty | Dawid Szajner https://l.malawielkafirma.pl/p-418

    Bądźmy w kontakcie:

    Newsletter: https://l.soloprzedsiebiorca.pl/p-451
    LinkedIn: https://malawielkafirma.pl/linkedin
    YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube

    • 14 min
    Najczęstsze obawy przed dzieleniem się wiedzą (i jak sobie z nimi poradzić)

    Najczęstsze obawy przed dzieleniem się wiedzą (i jak sobie z nimi poradzić)

    Dzielenie się wiedzą w internecie może być stresujące. Często rozmawiam z soloprzedsiębiorcami, którzy chcieliby to robić, ale powstrzymują ich różne obawy. Powiem ci dziś o 3 najczęstszych obiekcjach oraz przedstawię sposoby, jak sobie z nimi radzić.

    Pełny opis odcinka MWF 450: https://l.malawielkafirma.pl/p-450

    Przydatne linki:

    - Warsztat Planer Treści https://sklep.malawielkafirma.pl/planer-tresci/
    - Kurs dla podcasterów PodcastPro™ https://podcastpro.pl/kurs/
    - Zamów reklamę w newsletterze Soloprzedsiebiorca.pl https://malawielkafirma.pl/reklama-w-newsletterze/

    Posłuchaj też:

    323: Czy twój content marketing to marnowanie czasu? | Paweł Tkaczyk https://l.malawielkafirma.pl/p-323
    377: Co zrobić, żeby twój content marketing się przebił | Jacek Kłosiński https://l.malawielkafirma.pl/p-377
    380: 21 pomysłów na lepsze treści https://l.malawielkafirma.pl/p-380

    Bądźmy w kontakcie:

    Newsletter: https://l.soloprzedsiebiorca.pl/p-450
    LinkedIn: https://malawielkafirma.pl/linkedin
    YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube

    • 22 min
    Czego potrzebujesz, aby zbudować markę osobistą eksperta i przebierać w zleceniach

    Czego potrzebujesz, aby zbudować markę osobistą eksperta i przebierać w zleceniach

    Budowanie marki osobistej eksperta jest trudne i wymaga czasu. Co zrobić, żeby ułatwić sobie ten proces? Mam na to sposób. Proponuję rozłożyć to zadanie na 3 kluczowe obszary i zadbać o ten, który jest dla nas w tej chwili najistotniejszy. Dziś powiem, jak to zrobić.

    Pełny opis odcinka MWF 449: https://l.malawielkafirma.pl/p-449

    Przydatne linki:

    • Zamów reklamę w newsletterze Soloprzedsiebiorca.pl https://malawielkafirma.pl/reklama-w-newsletterze/
    • Newsletter Soloprzedsiebiorca.pl https://malawielkafirma.pl/newsletter/


    Posłuchaj też:

    226: Marka osobista – co musisz o niej wiedzieć? | Joanna Malinowska-Parzydło https://l.malawielkafirma.pl/p-226
    219: Dodaj skrzydeł twojej marce w social mediach | Joanna Ceplin https://l.malawielkafirma.pl/p-219
    376: Czy szczerość się opłaca? | Janina Bąk https://l.malawielkafirma.pl/p-376

    Bądźmy w kontakcie:

    Newsletter: https://l.soloprzedsiebiorca.pl/p-449
    LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/marek-jankowski-mwf/
    YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube

    • 15 min

Customer Reviews

4.8 out of 5
740 Ratings

740 Ratings

basia888 ,

inspiracja inspiracja

moc inspiracji i wartościowej wiedzy! dziękuję!!! :)))

Ewelina566 ,

♥️

Nie słucham regularnie, ale w gorszych momentach w mojej firmie odnajduje tu motywacje do działania i pomysły na rozwiązanie trudności ☺️

Marta Pog.. ,

Ale tu fajnie

Ale skarbnica wiedzy i motywacji! I ten spokój podczas rozmów. Słucham nawet tych odcinków, które teoretycznie mnie nie powinny dotyczyć a jednak zawsze coś dla siebie z nich wyciągam. Uzależniacie 😁 odc o OKR-ach to cudo. Dzięki

Top Podcasts In Business

The Diary Of A CEO with Steven Bartlett
DOAC
Jak inwestować?
atlasETF
Inwestomat - oszczędzanie, inwestowanie, wolność finansowa
Mateusz Samołyk
Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Szymon Negacz
Przygody Przedsiębiorców
Przygody Przedsiębiorców
Biznes 2.0 - Maciej Wieczorek
Expertia

You Might Also Like

Przygody Przedsiębiorców
Przygody Przedsiębiorców
Finanse Bardzo Osobiste: oszczędzanie | inwestowanie | pieniądze | dobre życie
Marcin Iwuć
Psychologia, którą warto znać
Mirosław Brejwo
Przemek Górczyk Podcast
Przemek Górczyk
Nauka To Lubię
Tomasz Rożek
Imponderabilia - Karol Paciorek
Karol Paciorek