Jak przekonać klienta do Twojej oferty, żeby nie skupiał się tylko na cenie

Co możesz zrobić po obejrzeniu tego wideo?

Zapisz się

Zapisz się na listę zainteresowanych kursem PodcastPro (bez żadnych zobowiązań). Wyślę Ci maila, gdy pojawi się następne wideo i będziesz mieć szansę na bonus przy starcie kursu. Jeżeli nie masz pewności czy jesteś już na tej liście, możesz zapisać się jeszcze raz.

Udostępnij

Udostępnij to wideo znajomym, jeżeli uważasz, że może ich zainteresować. Żeby było łatwiej, poniżej masz trzy przyciski do udostępniania na Facebooku, LinkedIn i Twitterze.
v

Skomentuj

Jak Ci się podobało to wideo? Którą radę zamierzasz wypróbować? A może podzielisz się własnymi sposobami na przekonywanie klientów do wartości Twojej oferty? Chętnie o nich przeczytam! Dodaj komentarz poniżej.

44
Dodaj komentarz

avatar
19 Comment threads
25 Thread replies
4 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
22 Comment authors
AgnieszkaJacekKamil DudzińskiEwelinaAnna Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Rafał
Gość

Bardzo się zastanawiam jak wyróżnić się przy branży związanej z kamerami, alarmami itd. Firm na rynku sporo, również w okolicy. Wiele firm – dziesiątki lat doświadczeń.. ale trzeba spróbować skorzystać z rad 🙂

Szymon Owedyk
Użytkownik

Świetne wskazówki. I liczę, że pojawią się także w formie tekstowej, bo transkrypcję uwielbiam na Twojej stronie. Słuchanie i czytanie to dla mnie idealne szkolenie. Te sposoby staram się stosować od lat i przyznam, że naprawdę działają. Także i Twoja działalność jest tego świetnym przykładem – twoja strona, podcast, kurs itp. A u mnie blog, kursy online, kanał youtube, a niedługo myślę o podcaście 🙂

Maciej
Użytkownik

Chyba najbardziej optymalne jest połączenie podcastu z tekstem pisanym (transkrypcją). Po pierwsze z racji przyzwyczajenia ludzi do formy pisanej, po drugie, z racji seo, a po trzecie – bo zawsze warto dać odbiorcom wybór.

PS. Ta informacja o tym, że podcast to najbardziej intymna forma kontaktu – dała mi do myślenia 🙂

Mikołaj Lech | Znaki Towarowe Blog
Gość

Ja na swoim blogu od kilku lat idę jeszcze dalej. Po opublikowaniu artykułu dogrywam wideo a z czasem podcast. To taki recykling treści, ale każdy może wtedy skorzystać z formy konsumowania wiedzy, która mu najbardziej odpowiada. Podcast ma tę zaletę, że nie wymaga siedzenia przed komputerem i patrzenia na ekran. Przy zwykłym artykule czytelnika rozprasza Facebook, Messenger czy maile. Łatwo odrywa się od czytania i ucieka ze strony. Z wideo jest lepiej, bo pokazuje żywego człowieka i skraca dystans. Rozpraszacze są jednak nadal aktywne. Podcastów tymczasem słucha się głównie na telefonie w czasie innych aktywności. Problem z rozpraszaczami jest więc mniejszy i dzięki temu są takie a nie inne statystyki. Mam też ciekawostkę. Kiedyś pewna kobieta umówiła się ze mną na telefoniczną poradę prawną i powiedziała coś w stylu “Jeny… jakie… Czytaj więcej »

Michał
Gość

Dzięki za ten odcinek, słucham Cię już 2 miesiące i jestem na 175 odcinku. Dużo wartościowej wiedzy, do której można zawsze wrócić. Newsletter, który mnie tu przywiódł dobrze spersonalizowany. Akurat dzisiaj miałem rozmowę w której zaproponowałem kwotę za logo i stronę www, na co klientka (z rekomendacji) powiedziała że druga agencja do której się zwróciła jeszcze jej nie odpowiedziała. Ale porówna oferty. Czytaj porówna ceny. Dzięki temu filmowi będę wiedział jak z nią rozmawiać gdy wybierze usługę konkurencji.

mzmuda
Gość

Super!!!!

Dawid Hulisz
Użytkownik
Dawid Hulisz

Cały czas zastanawia mnie ile zabiera przygotowanie takiej treści. Robiliśmy treści na blog, zrobiliśmy też webinar – i ilość czasu, którą trzeba poświęcić na przygotowanie jednej sztuki treści jest bardzo spora:-) Treści muszą być wyróżniające się (takie jak np, większość MWF), a nad tym trzeba sporo pomyśleć, dobrze napisać / przygotować. Nam przygotowanie do webinara zajęło prawie miesiąc, a to tylko 1 odcinek:)

damian slimak
Użytkownik

Jeśli już sądzę, że czegoś nie można zrobić lepiej to wtedy pojawiasz się Ty, i muszę moje poglądy budować na nowo 😀

Tomek
Gość
Tomek

Marku powiedz czy udało ci się zarejestrować i zastrzec w urzędzie patentowym twoją markę? Przerabiałem ten temat już z kilkoma osobami i wszyscy mówią że marki opisowej(taka jak twoja 2 członowa) nie da rady zastrzec!Jedynie logotyp. Pozdrawiam

Mikołaj Lech | Znaki Towarowe Blog
Gość

Dzień dobry Panie Tomku.

Pomyślałem, że dodam kilka słów od siebie. Zgadza się nazwy opisowej nie da się zastrzec. Szansę na ochronę mają w takim przypadku znaki, które ubierzemy w fantazyjną szatę graficzną (znaki słowno-graficzne). Oczywiście ta fantazja to też śliski temat bo jedne urzędy patentowe akceptują prostą grafikę a inne wymagają ekstremalnie fantazyjnej.

Jeżeli temat Pana interesuje to ostatnio napisałem artykuł o tym dlaczego jednak warto chronić logo z nazwą opisową: https://znakitowarowe-blog.pl/opisowa-nazwa-firmy-rejestracja-logo/

Na historiach moich klientów pokazałem, że choć formalnie taka rejestracja daje jedynie wyłączność na wygląd znaku, to w praktyce udaje się czasami dzięki temu:
– blokować aukcje na allegro,
– reklamy Google AdWords czy 
– przejmować domeny internetowe.

Tomek
Gość
Tomek

Wow widać profesjonalizm w każdym calu dziękuję 🙂

Anna Komorowska
Użytkownik

Dziękuję za wypowiedź. Właśnie myślę nad zastrzeżeniem, no właśnie, myślałam, że nazwy marki… Trafiłam na Twojego bloga, pobrałam e-book i będę się doszkalać.

Aneta
Gość

Cena powiązana jest z wartością produktu lub usługi. Klient jest w stanie zapłacić więcej za dany produkt bądź usługę jeżeli ma ona dla niego wysoki piorytet. Jeżeli coś jest dla klienta mniej ważne – ma to dla niego niski piorytet, chce zapłacić za daną rzecz jak najmniej. Wszystko oczywiście jest powiązane z możliwościami finansowymi klienta, bo chcieć nie zawsze znaczy móc. Często klient zdecydowałby się na lepsze rozwiązanie, ale zwyczajnie w danym okresie życia nie może sobie na to pozwolić. W mojej subiektywnej ocenie ważna jest oferta i sposób jej rekomendacji klientowi. Jeżeli jest dobrze skonstruowana, klient rozumie/wie co za jaką cenę otrzymuje, a z czego ewentualnie musi zrezygnować, gdy zdecyduje się na tańsze rozwiązanie. Wybór -jest też ważnym elementem procesu sprzedaży. Możliwość dokonania… Czytaj więcej »

Ania
Gość

Świetny podcast! Słucham MWF od niedawna, wprowadzam powoli zmiany i muszę powiedzieć że działają. Stwierdzenie że “klienci się nie znają na tym co robisz” to samo sedno. Super podcast, dzięki

Anna Burdzy
Użytkownik
Anna Burdzy

Dziękuję! Cieszę się, że na Ciebie trafiłam. Zawsze soczyste treści, konkrety, rady- bardzo wiele z nich naprawdę się przydaje. Moja firma istnieje od 4 lat, mam spory kontakt z ludźmi ale tak naprawdę tylko w wiadomościach.. może w końcu odważę się pokazać twarz i przywitać z moimi 3 tysiącami fanów 😄🙈 po każdym Twoim odcinku nabieram większej odwagi ! Dzięki !

Kasia
Gość
Kasia

Świetna niespodzianka- super video. jestem przekonana że słuchanie podcastu to najlepsza forma. dokladnie jesteś sam na sam , to bardzo intywna forma relacji:) mi podcasty Twoje towarzyszyły przez 18 tyg przygotowań do maratonu . czasem nadprogramowo robiłam dodatkowe km bo chciałam do końca przesłuchać podcast 🙂 dzieki za ekstra km ! – rezultat przebiegłam najlepszy maraton w swoim życiu .
podsumowując – nie mogę doczekać się kursu juuuuuuhuuu!!!! rewelacja Marku

Andrzej Łukomski
Użytkownik

Pokazanie ludzkiej twarzy swojego biznesu ma szczególne znaczenie, gdy sam jesteś marką albo specjalistą, na którym opiera się działalność. Ale gdy budujemy markę, która nie jest “marką osobistą” to co wtedy? Oddelegować do tego jedną osobę z firmy, aby była głosem i twarzą całej firmy?

Kamil Dudziński
Użytkownik
Kamil Dudziński

W sieci znajdziesz różne przykłady podcastów firmowych, więc inspiracji jest ogrom, ale najważniejsze, żeby przekazać dokładnie to, co chcesz.

Firma Basecamp robi to świetnie w swoim podcaście (https://rework.fm/) przy czym kontynuują ideę, która zawarta jest w książce Rework pokazując jak wygląda ich firma od środka i jakimi wartościami się kierują. Przy czym każdy odcinek jest spójną i merytorycznie wartościową historią.

Bardzo polecam 🙂

Ania
Gość
Ania

Bardzo cenne wskazówki, dziękuję! Zastanawiałam się nad wprowadzeniem zmian – szczególnie jak zbudować zaufanie u klientów. Mimo, że większość klientów trafia do mnie z polecenia, to i tak dużym problemem jest kwestia nadmiernej ingerencji klientów. Już w trakcie współpracy udaje się to zaufania zdobyć, ale na początku często zdarzają się frustrujące “przepychanki” i podważanie kompetencji. W sumie się z tym pogodziłam i sądziłam, że jest to wpisane w mój zawód. Ale jak widać, tak nie musi być 🙂 Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam!

Mariusz Skowrońśki
Użytkownik

Jak zawsze świetna realizacja i wiele wartości. Trafiłem na Twój podcast już jakiś czas temu i poświęciłem ostatnie trzy miesiące na przesłuchanie prawie wszystkich odcinków od tych pierwszych (jeszcze z Pawłem Tkaczykiem) – czasami odsłuchując po cztery odcinki dziennie – nie żałuję tego czasu 🙂 Zastanawiam się nad tą możliwością wybrania pomiędzy blogiem, filmem i podcastem. Co w sytuacji gdy pisanie mi nie idzie, kamera mnie nie lubi, podcast jest w porządku ale kompletnie nie “pasuje” do rodzaju działalności? Załóżmy, że zajmuję się tworzeniem gier komputerowych i chciałbym klientom sprzedawać tą wiedzę. Przecież nie będę im szeptał do ucha kawałków kodu ani opowiadał “z głowy” jak w programie graficznym wykonać trójwymiarowe modele. Chyba pozostaje blog i szlifowanie warsztatu literackiego ale – jak sam mówisz – tego… Czytaj więcej »

Ewelina
Użytkownik

Dużo praktycznej wiedzy! Polecam Słucham MWF od 3 mięsięcy z każdym odcinkiem nabieram ochoty na więcej. Dzięki Marek.

Kamil Dudziński
Użytkownik
Kamil Dudziński

Jak zwykle wniosłeś dużo wartościowej wiedzy. Dzięki!
Właśnie pracuję nad stroną z ofertą i dzięki Tobie (+ dawnym odcinkom MWF) mam jasne wytyczne co w niej zawrzeć i jak zbudować zaufanie klienta do moich usług. Z ciekawością czekam na kolejne materiały 🙂

Jacek
Gość
Jacek

Cześć Marku. Słucham wiernie od kilku miesięcy. Bardzo wartościowy kontent.
Mam nietypowe pytanie a zarazem problem. Fotografuję, mam ogrom wiedzy i doświadczenia (10 lat) i z tym wszystkim jeden duży problem. Jak pozbyć się obawy, że ucząc ludzi rzemiosła fotografii (np ślubnej) tworzę sobie konkurencję? Mam duży problem z tym aby w ten sposób nie myśleć bo racjonalnie – to bez sensu jednak ja mam podejście takie ze gdy uczestniczę w warsztatach / szkoleniach to wyciągam z tego 200%, przez co na pewno jestem konkurencją dla osób uczących mnie i faktycznie trafiają do mnie ludzie od tych osób. Z tego powodu mam obawy, że zrobię sobie konkurencję która zawinie mi klientów. Potrzebuje psychologa czy pomożesz ? 🙂

Agnieszka
Gość

Świetny podcast! Dużo wartościowych treści.