Marketing w małej firmie

Marketing w małej firmie robi się inaczej niż w korporacjach. Działasz w innej skali, więc potrzebujesz innych narzędzi. Chcesz się dowiedzieć, jak mała firma może poznawać potrzeby klientów i je zaspokajać? Dobrze trafiłeś.

Czy można zwiększyć sprzedaż, mówiąc o swoich słabych stronach?

Czy można zwiększyć sprzedaż, mówiąc o swoich słabych stronach?

Blog ekspercki. Zbuduj markę, bądź niezależny i zarabiaj online

Blog ekspercki. Zbuduj markę, bądź niezależny i zarabiaj online

Kim są słuchacze podcastu Mała Wielka Firma? Wyniki ankiety

Kim są słuchacze podcastu Mała Wielka Firma? Wyniki ankiety

Narratologia, czyli jak tworzyć fascynujące historie marketingowe

Narratologia, czyli jak tworzyć fascynujące historie marketingowe

Jak zacząć nagrywać własny podcast, nie wydając ani złotówki

Jak zacząć nagrywać własny podcast, nie wydając ani złotówki

Jak skutecznie chronić swoje prawa autorskie w internecie

Jak skutecznie chronić swoje prawa autorskie w internecie

Marketingowe trendy w małej firmie, czyli jak zdobywać klientów w 2017 r.

Marketingowe trendy w małej firmie, czyli jak zdobywać klientów w 2017 r.

Budowanie marki osobistej – 9 pytań, które powinieneś sobie zadać

Budowanie marki osobistej – 9 pytań, które powinieneś sobie zadać

Dlaczego większość blogerów nie zarabia?

Dlaczego większość blogerów nie zarabia?

Co zrobić, żeby klienci częściej u ciebie kupowali

Co zrobić, żeby klienci częściej u ciebie kupowali

Trzy filary sukcesu firmy: strategia, branding i odwaga

Trzy filary sukcesu firmy: strategia, branding i odwaga

Kiedy warto tworzyć nową markę?

Kiedy warto tworzyć nową markę?

Nietrafiona grupa docelowa. Co robić, gdy przyciągasz nieodpowiednich odbiorców?

Nietrafiona grupa docelowa. Co robić, gdy przyciągasz nieodpowiednich odbiorców?

Jak dobrze wyglądać na zdjęciach biznesowych? Porady fotografa

Jak dobrze wyglądać na zdjęciach biznesowych? Porady fotografa

10 sposobów na rozwijanie firmy bez wydawania pieniędzy

10 sposobów na rozwijanie firmy bez wydawania pieniędzy

Nowa marka, podnoszenie cen i podcasty w biznesie

Nowa marka, podnoszenie cen i podcasty w biznesie

Marketing agenta ubezpieczeniowego

Marketing agenta ubezpieczeniowego

Budowanie marki osobistej. Jak to robi Michał Szafrański (2)

Budowanie marki osobistej. Jak to robi Michał Szafrański (2)

Budowanie marki osobistej. Jak to robi Michał Szafrański (1)

Budowanie marki osobistej. Jak to robi Michał Szafrański (1)

Zastrzeżenie nazwy firmy – czy to się opłaca?

Zastrzeżenie nazwy firmy – czy to się opłaca?