Marketing w małej firmie

Marketing w małej firmie robi się inaczej niż w korporacjach. Działasz w innej skali, więc potrzebujesz innych narzędzi. Chcesz się dowiedzieć, jak mała firma może poznawać potrzeby klientów i je zaspokajać? Dobrze trafiłeś.

Jak bez dużego budżetu wypromować lokalną firmę na Facebooku

Jak bez dużego budżetu wypromować lokalną firmę na Facebooku

Na czym naprawdę zależy twórcy Brand24? Pieniądze są ważne, ale…

Na czym naprawdę zależy twórcy Brand24? Pieniądze są ważne, ale…

Grupa trzymająca internet, czyli jak nawiązywać kontakty z influencerami

Grupa trzymająca internet, czyli jak nawiązywać kontakty z influencerami

Jak rozkręcać biznes bez pieniędzy – proste techniki i narzędzia

Jak rozkręcać biznes bez pieniędzy – proste techniki i narzędzia

Franczyza – czy to się opłaca? Plusy i minusy bycia franczyzobiorcą

Franczyza – czy to się opłaca? Plusy i minusy bycia franczyzobiorcą

Facebook Live – opanuj tremę i rozwijaj biznes dzięki wideo na żywo

Facebook Live – opanuj tremę i rozwijaj biznes dzięki wideo na żywo

Docieranie do klientów B2B przez Facebooka. Jak robić to dobrze?

Docieranie do klientów B2B przez Facebooka. Jak robić to dobrze?

Czy można zwiększyć sprzedaż, mówiąc o swoich słabych stronach?

Czy można zwiększyć sprzedaż, mówiąc o swoich słabych stronach?

Blog ekspercki. Zbuduj markę, bądź niezależny i zarabiaj online

Blog ekspercki. Zbuduj markę, bądź niezależny i zarabiaj online

Kim są słuchacze podcastu Mała Wielka Firma? Wyniki ankiety

Kim są słuchacze podcastu Mała Wielka Firma? Wyniki ankiety

Narratologia, czyli jak tworzyć fascynujące historie marketingowe

Narratologia, czyli jak tworzyć fascynujące historie marketingowe

Jak zacząć nagrywać własny podcast, nie wydając ani złotówki

Jak zacząć nagrywać własny podcast, nie wydając ani złotówki

Jak skutecznie chronić swoje prawa autorskie w internecie

Jak skutecznie chronić swoje prawa autorskie w internecie

Marketingowe trendy w małej firmie, czyli jak zdobywać klientów w 2017 r.

Marketingowe trendy w małej firmie, czyli jak zdobywać klientów w 2017 r.

Marka osobista – 9 pytań, które powinieneś sobie zadać

Marka osobista – 9 pytań, które powinieneś sobie zadać

Dlaczego większość blogerów nie zarabia?

Dlaczego większość blogerów nie zarabia?

Co zrobić, żeby klienci częściej u ciebie kupowali

Co zrobić, żeby klienci częściej u ciebie kupowali

Trzy filary sukcesu firmy: strategia, branding i odwaga

Trzy filary sukcesu firmy: strategia, branding i odwaga

Kiedy warto tworzyć nową markę?

Kiedy warto tworzyć nową markę?

Nietrafiona grupa docelowa. Co robić, gdy przyciągasz nieodpowiednich odbiorców?

Nietrafiona grupa docelowa. Co robić, gdy przyciągasz nieodpowiednich odbiorców?