Marketing w małej firmie

Marketing w małej firmie robi się inaczej niż w korporacjach. Działasz w innej skali, więc potrzebujesz innych narzędzi. Chcesz się dowiedzieć, jak mała firma może poznawać potrzeby klientów i je zaspokajać? Dobrze trafiłeś.

Archetypy marki. Poznaj sprytny sposób na budowanie spójnej komunikacji z klientami

Archetypy marki. Poznaj sprytny sposób na budowanie spójnej komunikacji z klientami

Czy potrzebujesz chatbota? Jak wykorzystać takie narzędzie w twojej firmie?

Czy potrzebujesz chatbota? Jak wykorzystać takie narzędzie w twojej firmie?

Co zrobić, żeby kamera cię pokochała? Proste sposoby, o których mało kto wie

Co zrobić, żeby kamera cię pokochała? Proste sposoby, o których mało kto wie

Ask Me Anything. Słuchacze pytają, Mała Wielka Firma odpowiada

Ask Me Anything. Słuchacze pytają, Mała Wielka Firma odpowiada

Jak ciekawie zaprezentować swoją firmę (nawet jeżeli handlujesz częściami do traktorów)

Jak ciekawie zaprezentować swoją firmę (nawet jeżeli handlujesz częściami do traktorów)

Jak selekcja klientów wpływa na rozwój i motywację przedsiębiorcy

Jak selekcja klientów wpływa na rozwój i motywację przedsiębiorcy

Emocje w komunikacji marketingowej – jak to robią zawodowcy?

Emocje w komunikacji marketingowej – jak to robią zawodowcy?

Jak bez dużego budżetu wypromować lokalną firmę na Facebooku

Jak bez dużego budżetu wypromować lokalną firmę na Facebooku

Grupa trzymająca internet, czyli jak nawiązywać kontakty z influencerami

Grupa trzymająca internet, czyli jak nawiązywać kontakty z influencerami

Jak rozkręcać biznes bez pieniędzy – proste techniki i narzędzia

Jak rozkręcać biznes bez pieniędzy – proste techniki i narzędzia

Facebook Live – opanuj tremę i rozwijaj biznes dzięki wideo na żywo

Facebook Live – opanuj tremę i rozwijaj biznes dzięki wideo na żywo

Docieranie do klientów B2B przez Facebooka. Jak robić to dobrze?

Docieranie do klientów B2B przez Facebooka. Jak robić to dobrze?

Czy można zwiększyć sprzedaż, mówiąc o swoich słabych stronach?

Czy można zwiększyć sprzedaż, mówiąc o swoich słabych stronach?

Blog ekspercki. Zbuduj markę, bądź niezależny i zarabiaj online

Blog ekspercki. Zbuduj markę, bądź niezależny i zarabiaj online

Kim są słuchacze podcastu Mała Wielka Firma? Wyniki ankiety

Kim są słuchacze podcastu Mała Wielka Firma? Wyniki ankiety

Narratologia, czyli jak tworzyć fascynujące historie marketingowe

Narratologia, czyli jak tworzyć fascynujące historie marketingowe

Jak zacząć nagrywać własny podcast, nie wydając ani złotówki

Jak zacząć nagrywać własny podcast, nie wydając ani złotówki

Jak skutecznie chronić swoje prawa autorskie w internecie

Jak skutecznie chronić swoje prawa autorskie w internecie

Marketingowe trendy w małej firmie, czyli jak zdobywać klientów w 2017 r.

Marketingowe trendy w małej firmie, czyli jak zdobywać klientów w 2017 r.

Marka osobista – 9 pytań, które powinieneś sobie zadać

Marka osobista – 9 pytań, które powinieneś sobie zadać