Dowiedz się, jak wybrać nazwę dla swojej firmy, jak przygotować strategię marketingową, jak wzmacniać swoją pozycję na rynku i jak wbić się w świadomość odbiorców, żeby nie mogli zapomnieć o istnieniu twojej marki.

  1. #146 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Marketingowe trendy w małej firmie, czyli jak zdobywać klientów w 2017 r.

  2. #136 Marta Krasnodębska Marta Krasnodębska

    Trzy filary sukcesu firmy: strategia, branding, odwaga

  3. #133 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Kiedy warto tworzyć nową markę?

  4. #125 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Budowanie marki pracodawcy – od czego zacząć?

  5. #116 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Nowa marka, podnoszenie cen i podcasty w biznesie

  6. #112 Mikołaj Lech Mikołaj Lech

    Zastrzeżenie nazwy firmy – czy to się opłaca?

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.