Marka to potężna broń w arsenale przedsiębiorcy. Daj się poznać swoim klientom, zdobądź ich zaufanie i przekonaj, żeby zostali z tobą na dłużej! Dowiedz się, jak wybrać nazwę dla swojej firmy, jak przygotować strategię marketingową, jak wzmacniać swoją pozycję na rynku i jak wbić się w świadomość odbiorców, żeby nie mogli zapomnieć o istnieniu twojej marki. Otwórz się na ludzi, sprawdź, jaki potencjał drzemie w internecie i social mediach, i buduj swój wizerunek eksperta. A na początek sprawdź ten przewodnik, który powie ci czym jest marka osobista.

  1. #376 Janina Bąk Janina Bąk

    Autentyczna marka osobista. Czy warto mówić publicznie o prawach mniejszości, polityce i własnych słabościach?

  2. #375 Anna Kołomycew Anna Kołomycew

    Nie wiesz, jaki produkt sprzedawać? Zapytaj swoją społeczność – oni powiedzą ci, czego potrzebują, i pomogą ci to stworzyć

  3. Blog Przykłady polskich marek osobistych

    Przykłady marek osobistych. Skuteczny personal branding po polsku

  4. #370 Olga Wadowska Olga Wadowska

    Clickbait clickbaitowi nierówny, czyli jak tworzyć nagłówki, które przyciągną twoich odbiorców i nie zaszkodzą twojej wiarygodności

  5. #361 Marek Jankowski Jak szybko i łatwo tworzyć wideo do internetu?

    Tworzenie wideo do internetu – jak to zrobić, gdy nie ogarniasz techniki i boisz się kamery

  6. #344 Marek Jankowski Co wybrać: blog czy Instagram?

    W Instagramie siła, a blogowanie to przeżytek? Dowiedz się, czy w 2021 roku opłaca się jeszcze zakładać blog

  7. #341 Marek Jankowski Jak księgowa zdobywa klientów

    Jak księgowa może dotrzeć do klientów poza płatną reklamą? Trzy proste kroki do wykonania w 15 minut

  8. #334 Marek Jankowski Polskie podcasty

    Własna książka, pieniądze i rozpoznawalność, czyli co może dać własny podcast (nawet jeśli nagrywasz od niedawna)

  9. Blog Utrudnienia w nagrywaniu podcastu

    Nie możesz się zabrać za nagrywanie podcastu? Poznaj 3 najczęstsze powody

  10. #331 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Jak opowiadać o sobie ciekawie i bez przynudzania? Skromność nie zawsze popłaca, ale chwalić się trzeba umieć.

  11. #328 Marek Jankowski Marek Jankowski

    10 sposobów na zdobywanie pierwszych klientów, gdy nie masz jeszcze zbudowanej marki i nikt cię nie zna

  12. #325 Monika Kamińska Monika Kamińska

    Od popularnej blogerki do właścicielki marki modowej – jak znaleźć niszę w trudnej branży i być zawsze krok przed konkurencją

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.