fb pixel

Budowanie marki osobistej. Jak to robi Michał Szafrański (1)

10 grudnia 2015

Żeby zbudować silną markę trzeba mieć albo dużo cierpliwości, albo dużo pieniędzy, prawda?

Cóż… niezupełnie.

Kiedyś rzeczywiście tak było. Jeżeli chciałeś zaistnieć w powszechnej świadomości, musiałeś cierpliwie docierać do kolejnych odbiorców. Zdobycie rozpoznawalności w kraju liczącym 38 mln mieszkańców mogło zająć całe lata. Nie wystarczy przecież, żeby ktoś cię zobaczył – powinien cię zapamiętać. Cały proces dało się przyspieszyć, o ile dysponowałeś wielomilionowym budżetem na reklamę (lub znajomościami w telewizji).

Na szczęście dziś mamy internet. To właśnie dzięki niemu swoją markę osobistą zbudował w spektakularny sposób Michał Szafrański.

Przez ponad 10 lat był cenionym menedżerem w branży IT (napisał m.in. książkę o Windowsie 95, która rozeszła się w ponad 30 tys. egzemplarzy). W 2012 r. założył blog Jak oszczędzać pieniądze. To był początek nowego rozdziału w jego życiu. Rok poźniej zrezygnował z etatu i skupił się na zarabianiu na blogu. Gdy dziś wpiszesz „Michał Szafrański” w Google, zobaczysz coś takiego:

Blog Jak oszczędzać pieniądze odwiedziło w tym roku ponad 2 mln osób. Jego autor zdobył rozmaite nagrody i wyróżnienia. Jakimi sposobami udało mu się tak szybko zbudować silną markę osobistą? Zapytaliśmy o to 🙂 Rozmowa trwała ponad godzinę, więc jest podzielona na dwa odcinki – poniżej znajdziesz pierwszy z nich, drugi jest tutaj.

Prezent dla Ciebie

Podaj adres e-mail, a wyślę Ci PDF „30 technik zdobywania klientów”.

W tym odcinku

  • Jak Michał Szafrański zbudował markę osobistą?

Gość odcinka

Michał Szafrański

Michał Szafrański

Bloger oraz podcaster. Zdobywca trzech nagród w konkursie Blog Roku 2013. Autorytet w dziedzinie mądrego oszczędzania, który zdecydował się porzucić dobrze płatny etat na rzecz edukacji finansowej.

JakOszczedzacPieniadze.pl

Polecana książka

Michał Szafrański
Finansowy ninja

 Kup tę książkę

 Więcej książek