Dlaczego warto badać potrzeby klienta?
Być może masz duże doświadczenie i wydaje Ci się, że to strata czasu.
Czyżby?
Gdy zaczynasz rozmowę sprzedażową od pytań o problemy klienta:
- Twoja oferta działa jak masaż bolących miejsc – przynosi ulgę.
- Klient ma poczucie, że przedstawiasz rozwiązanie dopasowane do niego.
- Sygnalizujesz, że problem jest ważny, ciekawy i nie każdy umie go rozwiązać.
Jedna godzina poświęcona na badanie potrzeb może zwiększyć Twoją stawkę za każdą kolejną godzinę pracy nawet o 50%.
Coś na deser
Mało co tak mocno wpływa na Twój biznes, jak wybór życiowego partnera.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.