Dzielenie się wiedzą to nie zawsze dobry sposób, aby zdobyć klienta.
Dlaczego?
Załóżmy, że robisz tłumaczenia techniczne. Klienta nie obchodzi to, jak analizujesz tekst i jakich narzędzi używasz. Chce po prostu zlecić komuś zadanie.
Zadbaj, żeby pomyślał wtedy o Tobie:
- Pojawiaj się w tych samych miejscach, co Twoi klienci, i poznawaj ludzi
- Proś o opinie i rekomendacje, by łatwiej pozyskiwać nowe zlecenia
- Stwórz stronę zoptymalizowaną pod SEO, żeby dać się znaleźć
- Szukaj partnerów, z którymi będziecie się nawzajem polecać
A wiedzą o tłumaczeniach dziel się wtedy, gdy masz produkty lub usługi dla tłumaczy.
Coś na deser
Prosty patent, by Twoja lista zadań nie wydłużała się w nieskończoność:
Zanim weźmiesz na siebie nowe zobowiązanie, zrezygnuj z czegoś, co robisz teraz.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.