Gdy szukamy klientów, zwykle skupiamy się na tym, kto potrzebuje naszej usługi.
Ale czasem lepiej zastanowić się, kiedy jej potrzebuje.
Załóżmy, że robisz zdjęcia biznesowe. Będzie Ci łatwiej zdobywać zlecenia, gdy skupisz się na klientach, którzy właśnie:
- otwierają firmę
- wydają własną książkę
- tworzą stronę internetową
- zakładają profil na LinkedIn
- zaczynają nagrywać podcast
Poluj na takie momenty.
Coś na deser
„Szeroki zakres usług” oznacza, że wiele osób może Cię zastąpić.
Im węższa specjalizacja, tym mniejsza konkurencja.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.