Masz opór przed sprzedawaniem i marketingiem?
Niby wiesz, co zrobić, żeby zdobyć więcej klientów, a stoisz w miejscu?
Jeżeli nie promujesz swoich usług, to robisz krzywdę ludziom, którzy ich potrzebują.
Oni szukają kogoś, kto im pomoże. Jeżeli nie postarasz się, żeby znaleźli Ciebie, mogą trafić na nieudacznika, który zmarnuje ich czas i pieniądze.
Klient nie robi Ci przysługi, gdy kupuje.
Klient chce rozwiązać problem, a Ty mu pomagasz.
Mocna czwórka
- Godzina pracy dziennie, 300 tys. przychodu
Ograniczenia pobudzają kreatywność. Tak przynajmniej było w przypadku Oli. Gdy okazało się, że nie może pracować, jej biznes rozwinął skrzydła.
- Jak napisać case study, które napędzi Ci klientów
Nikogo nie obchodzi, jak świetnie udało Ci się rozwiązać cudzy problem. Ale jeżeli skupisz się na tych 5 elementach, case studies będą bardzo skutecznym narzędziem sprzedażowym.
- Czy na pewno chcesz mieć własną firmę?
Są rzeczy, o których nie wiesz, dopóki nie pójdziesz na swoje. Każdy przedsiębiorca zmaga się z presją. Dlaczego czasem lepiej wybrać etat.
- Robisz rolki? Wypróbuj te rady
Masz 3 sekundy, żeby zainteresować widza. Potrzebujesz psychologii i wiedzy o tym, jak działają algorytmy.
Coś na deser
Większość problemów w marketingu można rozwiązać, rozmawiając z klientami.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.