Zauważyłem ciekawą rzecz:
Najlepszy content marketing nie ma nic wspólnego z wykręcaniem viralowych zasięgów.
Jeżeli chcesz tworzyć „kaloryczne” treści przyciągające klientów:
- Określ, komu pomagasz
- Mów o tym, co im się przyda
- Wspomnij, jak możesz im pomóc
Nie chodzi o zasięg.
Chodzi o dopasowanie.
Coś na deser
Niektórzy twierdzą, że era kursów online się skończyła.
Czyżby?
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.