Nietrafiona grupa docelowa.
Co robić, gdy przyciągasz nieodpowiednich odbiorców?

Zdarza się czasem, że nasze działania marketingowe przynoszą inne skutki niż zakładaliśmy.

Co zrobić, jeżeli twoja strona internetowa przyciąga ruch, ale po analizie okazuje się, że jest to nietrafiona grupa docelowa?

Które elementy i w jaki sposób zmienić, żeby dotrzeć do właściwego targetu?

Do zastanowienia się nad tymi pytaniami skłonił nas mail od Marka – oto fragment.

Nigdy nie spotkałem się w waszych materiałach/podcastach z tematem nietrafionego targetu – co zrobić w przypadku, gdy mamy stronę/produkt, który zamiast trafić do segmentu klientów B2B trafił do B2C, a teraz chcemy wrócić na właściwe tory. Mylny target oczywiście został wypracowany przez błędną komunikację na stronie WWW.

– Czy da się zmienić segment klientów w trakcie działania portalu?
– Jak to zrobić, aby przekształcić docelowych klientów z B2C na B2B?
– Co w takim przypadku z mediami społecznościowymi etc.?
– Czy lepiej zmieniać markę która istnieje już na rynku czy utworzyć coś zupełnie nowego?

Ze 131. odcinka Małej Wielkiej Firmy dowiesz się, jak sobie radzić w podobnej sytuacji. Usłyszysz też specjalną wersję intro do podcastu w wykonaniu naszego słuchacza Przemka.

Linki do osób i firm wymienionych w tym
odcinku podcastu

Prezent dla słuchaczy

Zmiana grupy docelowej serwisu WWW
Jak zmienić grupę docelową z B2C na B2B? Zapisz się do Klubu MWF i zdobądź mapę myśli Chcę to 
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.