Zwiększ swoją produktywność i osiągaj więcej w krótszym czasie. Opanuj efektywne zarządzanie czasem (a tak naprawdę: zarządzanie sobą), aby skupić się na realizacji swoich celów i zadań. Znajdziesz tutaj praktyczne wskazówki i narzędzia do zarządzania czasem, organizacji pracy oraz skutecznego planowania i ustalania priorytetów. Dowiesz się, jak radzić sobie z prokrastynacją, jak poprawić koncentrację i efektywność. Znajdziesz tu też porady na temat wykorzystania technologii i narzędzi online do zwiększenia swojej produktywności i automatyzacji rutynowych zadań.

  1. #308 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Jak znaleźć właściwą osobę do pracy zdalnej, czyli moja rekrutacja wirtualnej asystentki

  2. #307 Malwina Angerman‑Kowalska Malwina Angerman-Kowalska

    Rozwijanie własnej firmy i praca na pełen etat – jak to sprytnie połączyć i nie zwariować?

  3. #303 Michał Stawicki Michał Stawicki

    Budowanie nawyków w praktyce. Jak specjalista IT został autorem książek o rozwoju osobistym

  4. #299 Ola Budzyńska Ola Budzyńska

    Jak być skutecznym przedsiębiorcą, nie rozpraszać się i realizować udane projekty jeden za drugim

  5. #298 Tomasz Król Tomasz Król

    Jak zmniejszyć marnotrawstwo w firmie i podnieść wydajność? Radzi specjalista z 20‑letnim stażem

  6. #297 Urszula Rowińska Urszula Rowińska

    Organizacja pracy w biurze – co zrobić, żeby nareszcie mieć porządek w dokumentach

  7. #296 Piotr Nabielec Piotr Nabielec

    Chcesz być bardziej produktywny? Zamiast skupiać się tylko na liście zadań, zacznij marnować czas

  8. #286 Agata Chmielewska Agata Chmielewska

    Marketing automation w małej firmie – od czego zacząć, żeby skuteczniej pozyskiwać klientów

  9. #282 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Mama ma firmę, czyli jak pogodzić prowadzenie własnej działalności z wychowaniem dziecka

  10. #279 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Przedsiębiorca na urlopie – poznaj sposoby, żeby klienci nie zawracali ci głowy i pozwolili odpocząć

  11. #264 Bartek Popiel Bartek Popiel

    Jak stworzyć procedury w firmie, żeby mieć więcej czasu i mniej problemów

  12. #263 Michał Szafrański Michał Szafrański

    Firma bez pracowników. Możesz zarabiać miliony, nie zatrudniając ani jednej osoby

Sprawdź również te zagadnienia:

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.