Zwiększ swoją produktywność i osiągaj więcej w krótszym czasie. Opanuj efektywne zarządzanie czasem (a tak naprawdę: zarządzanie sobą), aby skupić się na realizacji swoich celów i zadań. Znajdziesz tutaj praktyczne wskazówki i narzędzia do zarządzania czasem, organizacji pracy oraz skutecznego planowania i ustalania priorytetów. Dowiesz się, jak radzić sobie z prokrastynacją, jak poprawić koncentrację i efektywność. Znajdziesz tu też porady na temat wykorzystania technologii i narzędzi online do zwiększenia swojej produktywności i automatyzacji rutynowych zadań.

  1. #233 Igor Mróz Igor Mróz

    Usprawnianie firmy. Wiedza o zarządzaniu projektami pomaga także w małym biznesie

  2. #217 Alina Szklarska Alina Szklarska

    Ciągle coś ci ginie? Sposoby na utrzymanie porządku w domowym biurze i komputerze

  3. #212 Dominik Juszczyk Dominik Juszczyk

    Czy warto zrobić test talentów Gallupa? Jak wykorzystać go do poprawy własnej efektywności?

  4. #196 Miłosz Brzeziński Miłosz Brzeziński

    Jak osiągać cele, gdy cały świat ci przeszkadza? Miłosz Brzeziński radzi

  5. #189 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Biznes na autopilocie. 12 zadań, które automatyzuję w firmie (z listą narzędzi)

  6. #151 Ola Budzyńska Ola Budzyńska

    Jak ogarnąć codzienny chaos, pracować mniej i osiągać więcej

  7. #120 Michał Śliwiński Michał Śliwiński

    Zarządzaj zadaniami jak ekspert. Organizacja czasu w małej firmie

Sprawdź również te zagadnienia:

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.