fb pixel

Sprzedaż w małej firmie

„Nic się nie dzieje, dopóki czegoś nie sprzedasz” – powiedział Thomas Watson, uważany za jednego z największych kapitalistów wszech czasów. Każda firma musi sprzedawać, żeby istnieć, twoja też. Więc lepiej rób to dobrze.

Gdzie i jak szukać klientów? Sposoby na większą sprzedaż dla początkujących i nie tylko

Gdzie i jak szukać klientów? Sposoby na większą sprzedaż dla początkujących i nie tylko

Jak zaplanować proces sprzedaży, żeby twój handlowiec pracował na 100% swoich możliwości

Jak zaplanować proces sprzedaży, żeby twój handlowiec pracował na 100% swoich możliwości

Jak podnosić ceny za swoje usługi, żeby nie mieć wyrzutów sumienia i nie stracić klientów

Jak podnosić ceny za swoje usługi, żeby nie mieć wyrzutów sumienia i nie stracić klientów

Jak tworzyć webinary, które przyciągają tłumy i pomagają rozwijać twój biznes

Jak tworzyć webinary, które przyciągają tłumy i pomagają rozwijać twój biznes

Jakie błędy popełniłem przy pierwszym kursie online (i dlaczego jestem z nich dumny)

Jakie błędy popełniłem przy pierwszym kursie online (i dlaczego jestem z nich dumny)

Jak sprzedawać, gdy tego nie lubisz? 20 przyjaznych technik pozyskiwania klientów

Jak sprzedawać, gdy tego nie lubisz? 20 przyjaznych technik pozyskiwania klientów

Skuteczny handlowiec – gdzie go znaleźć? Co zrobić, żeby dobrze pracował?

Skuteczny handlowiec – gdzie go znaleźć? Co zrobić, żeby dobrze pracował?

Jak rozkręcać biznes bez pieniędzy – proste techniki i narzędzia

Jak rozkręcać biznes bez pieniędzy – proste techniki i narzędzia

25.000 zł zysku w trzy miesiące od startu? Tak to się robi

25.000 zł zysku w trzy miesiące od startu? Tak to się robi

Konkurencja sprzedaje taniej? 12 sposobów unikania wojny cenowej

Konkurencja sprzedaje taniej? 12 sposobów unikania wojny cenowej

Jak pisać skuteczne oferty sprzedażowe – triki doświadczonego copywritera

Jak pisać skuteczne oferty sprzedażowe – triki doświadczonego copywritera

Co zrobić, żeby klienci częściej u ciebie kupowali

Co zrobić, żeby klienci częściej u ciebie kupowali

E-commerce dla początkujących. Jak konkurować z gigantami

E-commerce dla początkujących. Jak konkurować z gigantami

Growth hacking. Rozwijaj firmę szybciej, pracując mniej

Growth hacking. Rozwijaj firmę szybciej, pracując mniej

Boksy subskrypcyjne. Jak wejść w ten biznes i na nim zarobić

Boksy subskrypcyjne. Jak wejść w ten biznes i na nim zarobić

Nowa marka, podnoszenie cen i podcasty w biznesie

Nowa marka, podnoszenie cen i podcasty w biznesie

Sprzedaż dla początkujących (2)

Sprzedaż dla początkujących (2)

Sprzedaż dla początkujących (1)

Sprzedaż dla początkujących (1)

Jeżeli masz tę cechę, twoja firma marnuje pieniądze. Nie chodzi o rozrzutność

Jeżeli masz tę cechę, twoja firma marnuje pieniądze. Nie chodzi o rozrzutność