Znajdź skuteczne strategie zdobywania klientów i zwiększ swoje przychody. Dowiedz się, jak przyciągnąć i zatrzymać klientów w jednoosobowej firmie opartej na wiedzy. Odkryj sposoby na skuteczne budowanie bazy potencjalnych klientów i stosowanie efektywnych narzędzi marketingowych. Twórz interesujące i wartościowe treści, które przyciągną nowych klientów.

  1. #157 Dariusz Puzyrkiewicz Dariusz Puzyrkiewicz

    Czy można zwiększyć sprzedaż, mówiąc o swoich słabych stronach?

  2. #153 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Konkurencja sprzedaje taniej? 12 sposobów unikania wojny cenowej

  3. #150 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Narratologia, czyli jak tworzyć fascynujące historie marketingowe

  4. #146 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Marketingowe trendy w małej firmie, czyli jak zdobywać klientów w 2017 r.

  5. #145 Dariusz Puzyrkiewicz Dariusz Puzyrkiewicz

    Jak napisać ofertę sprzedaży produktu? Triki doświadczonego copywritera

  6. #140 Marek Jankowski Marek Jankowski

    12 internetowych narzędzi, których używam w firmie

  7. #139 Maja „Santi” Niestrój Maja Santi Niestrój

    Dlaczego większość blogerów nie zarabia?

  8. #138 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Co zrobić, żeby klienci częściej u ciebie kupowali

  9. #137 Krzysztof Bartnik Krzysztof Bartnik

    E-commerce dla początkujących. Jak konkurować z gigantami

  10. #136 Marta Krasnodębska Marta Krasnodębska

    Trzy filary sukcesu firmy: strategia, branding, odwaga

  11. #135 Marta Krasnodębska Marta Krasnodębska

    Growth hacking. Rozwijaj firmę szybciej, pracując mniej

  12. #133 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Kiedy warto tworzyć nową markę?

Sprawdź również te zagadnienia:

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.