Znajdź skuteczne strategie zdobywania klientów i zwiększ swoje przychody. Dowiedz się, jak przyciągnąć i zatrzymać klientów w jednoosobowej firmie opartej na wiedzy. Odkryj sposoby na skuteczne budowanie bazy potencjalnych klientów i stosowanie efektywnych narzędzi marketingowych. Twórz interesujące i wartościowe treści, które przyciągną nowych klientów.

  1. #201 Wojtek Mazur Wojtek Mazur

    Pozycjonowanie stron. Co zrobić, żeby trafić na szczyt wyników wyszukiwania w Google

  2. #200 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Marka jako wydawca. Czego możesz się nauczyć o biznesie, oglądając „Taniec z Gwiazdami”

  3. #199 Dr Monika Górska Monika Górska

    Jak stosować storytelling w małej firmie, nawet kiedy działasz w śmiertelnie nudnej branży

  4. #195 Ola Budzyńska Ola Budzyńska

    Jak zrobić webinar, który przyciągnie tłumy i pomoże rozwinąć twój biznes

  5. #190 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Archetypy marki. Sprytny sposób na spójną komunikację z klientami

  6. #183 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Jak zdobyć klienta? 20 przyjaznych sposobów, by sprzedawać nawet wtedy, gdy tego nie lubisz

  7. #182 Jakub Cyran Jakub Cyran

    Skuteczny handlowiec – gdzie go znaleźć i jak zmotywować do pracy?

  8. #178 Magdalena Urbaniak Magdalena Urbaniak

    Jak ciekawie przedstawić firmę, nawet gdy sprzedajesz części do traktorów

  9. #173 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Emocje w komunikacji marketingowej – jak to robią zawodowcy?

  10. #171 Katarzyna Granops‑Szkoda Katarzyna Granops-Szkoda

    Jak promować firmę na Facebooku bez dużego budżetu

  11. #167 Marcin Osman Marcin Osman

    Jak rozkręcać biznes bez pieniędzy – proste techniki i narzędzia

  12. #166 Marta Krasnodębska Marta Krasnodębska

    25.000 zł zysku w trzy miesiące od startu? Tak to się robi!

Sprawdź również te zagadnienia:

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.