Newsletter, który pomaga przyciągać klientów

Dołącz do ponad 14 tys. specjalistów, ekspertów i soloprzedsiębiorców. Wzmocnij markę osobistą i naucz się tak prezentować swoją ofertę, żeby kupujący sami się do ciebie zgłaszali.

Na start dostaniesz też 15‑minutowy indywidualny plan pozyskania klientów.


    newsletter dla przedsiębiorców

    Newsletter Soloprzedsiebiorca.pl
    otwiera przeciętnie 67% odbiorców

    (średnia w branży marketingowej to 20-21%)

    Ten newsletter zawsze czytam, bo jest inny. Bez względu na branżę tam znajdziesz treści i to w różnorodnej formie (tekst, podcast, filmik). Naprawdę to, co potrzebne gdy samemu prowadzi się firmę.

    Alina Zawada-Meszyńska Trener mentalny

    Newsletter sprawia, że czasem przeczytam coś ciekawego na tematy biznesowe, czasem skłoni do dalszych poszukiwań. W codziennej bieżączce to powiew świeżości i kopniak do zmian na lepsze.

    Maciej Drążkiewicz Architekt
    Marzena Gasek

    Jeden z nielicznych newsletterów, na który czekam. Krótki, ale napakowany wiedzą – idealny dla soloprzedsiębiorczej mamy, w wiecznym niedoczasie.

    Marzena Gasek Projektantka wnętrz

    Newsletter jest źródłem nowinek, wskazówek i motywacji dla prowadzenia mojego biznesu. Często również przynosi słowa wsparcia i otuchy w problemach z którymi zmaga się chyba każdy przedsiębiorca.

    Kaja Chodorowska Tatuatorka, właścicielka studia tatuażu

    Regularna dawka inspiracji i praktycznej wiedzy pochodzącej z bardzo zróżnicowanych źródeł. Konkretnie i na temat, czyli to, co tygrysy-przedsiębiorcy lubią najbardziej. Gorąco polecam!

    Agnieszka Ługowska Coach ICF, psycholog
    Patryk Dzierżawski

    Zdecydowanie jestem zwolennikiem wysokiej jakości i wartości informacji, które do mnie trafiają. Wielokrotnie miałem okazję wykorzystać w praktyce to, co Marek zawiera w swoim newsletterze.

    Patryk Dzierżawski Dyrektor sprzedaży i marketingu

    Solidna dawka wiedzy przydatnej dla każdego przedsiębiorcy, który chce rozwijać swój biznes i zarabiać więcej, zachowując przy tym niezależność i wierność swoim wartościom.

    Wojciech Wawrzak Radca prawny

    Jest to skondensowana dawka wiedzy – niezbędna dla wszystkich, którzy chcą się rozwijać i być na bieżąco. Polecam zarówno dla przedsiębiorców, jak i pracowników szukających ciekawych rozwiązań.

    Elżbieta Cudna Account manager

    Soloprzedsiebiorca.pl jest jednym z najlepszych newsletterów, jakie regularnie czytam. Każdy mail daje mi sporą wartość i za każdym razem wyciągam z nich smaczny kąsek wiedzy dla siebie.

    Weronika Wolska Ilustratorka, graficzka, edukatorka

    Newsletter (jak i podcast) to po prostu majstersztyk. W newsletterze uwielbiam, że wszystko jest uporządkowane, czytelne i podlinkowane. Po prostu jak notatki od najlepszej osoby na roku.

    Dominika Sobocińska Mobile video maker

    Czekam na newsletter w skrzynce i otwieram zawsze z zaciekawieniem. Bardzo lubię sekcję z dodatkowymi narzędziami – odkryłam dzięki niej kilka ciekawostek dla siebie.

    Natalia Andrzejczuk Web designer

    Bardzo merytoryczny, krótki a treściwy newsletter. Świetna, lekka forma z podziałem na sekcje. Praktycznie w każdym można znaleźć coś dla siebie.

    Szymon Cyran Software manager, coach

    Poniedziałkowy newsletter Marka to mój cotygodniowy rytuał, którego za żadne skarby nie porzucę! Skarbnica praktycznej wiedzy, przydatne linki i kontakty z sekcji sponsorów – to mieszanka idealna.

    Gosia Zielińska Dietetyk

    Newsletter jest moją cotygodniową dawką praktycznej wiedzy i wprowadzania usprawnień w firmie. Nie tracę czasu na szukanie wartościowych treści, po prostu do mnie przychodzą.

    Paweł Niemiec Właściciel biura nieruchomości

    Multum przydatnej wiedzy dla osoby, która samotnie prowadzi biznes. Po przeczytaniu jednego maila moja głowa pęka od pomysłów. Najlepszy newsletter w tej tematyce.

    Łucja Dyła Social media specialist

    Dołącz do 14.000+ specjalistów i ekspertów, aby dostawać co tydzień praktyczne wskazówki, które rozwiną twój biznes.

    Odbierz prezent na start: 15-minutowy indywidualny plan pozyskania klientów.