„Połowa pieniędzy na reklamę jest wyrzucona w błoto. Kłopot w tym, że nie wiemy, która to połowa.”
Ten słynny cytat z Johna Wanamakera jest już dawno nieaktualny.
Jeśli masz wątpliwości, czy Twoja reklama działa, weź przykład z właścicielki szkoły języka włoskiego Al Dente.
Co zrobiła Katarzyna Ciszewska?
- Wiosną kupiła 2 reklamy w newsletterze Soloprzedsiebiorca.pl
- Zrobiła dedykowaną podstronę, aby wiedzieć, kto się zapisał
- Wydała 638 zł brutto, reklamy kliknęło łącznie 177 osób
- 8 z nich zapisało się na kurs letni (1280 zł za osobę)
- Po kursie 6 osób postanowiło kontynuować naukę
(Szczegóły w tym mailu.)
Katarzyna ma pewność, że nie wyrzuciła pieniędzy w błoto.
Zamieniła każdą złotówkę w 16,05 zł.
Nie obiecuję, że powtórzysz ten wynik. Ale możesz spróbować. 🙂
Coś na deser
Poprawianie produktywności nie ma sensu…
Jeśli pracujesz nad niewłaściwym projektem.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.