Ostatnio mnie olśniło.
Dostaję maile z prośbą o rady, jak znaleźć nowych klientów.
Z drugiej strony ludzie pytają mnie o specjalistów od social mediów, ustawiania reklam itp. Wiem, że wśród słuchaczy MWF są osoby świadczące takie usługi.
I mam pomysł, jak połączyć ze sobą obie strony.
Myślę o dodaniu do newslettera sekcji z ogłoszeniami drobnymi. Jest spora szansa, że znajdziesz tam usługi i produkty, które ułatwią Ci prowadzenie firmy. A reklamodawca będzie mógł dotrzeć do 13 tys. soloprzedsiębiorców.
Ja oczywiście też nie pogardzę dodatkowym przychodem, który pomoże pokryć część kosztów publikowania newslettera i podcastu.
Jak by to wyglądało?
- Pod koniec newslettera dodałbym sekcję z kilkoma ogłoszeniami.
- Miałyby one formę tekstową (do 200 znaków, w tym 1 link).
- Zamieszczenie 1 ogłoszenia kosztowałoby 150 zł netto.
Nie podjąłem jeszcze ostatecznej decyzji, ale ciekawy jestem, co o tym myślisz.
Zaznacz proszę swój wybór w tej błyskawicznej ankiecie (1 pytanie) – z góry dziękuję za pomoc!
A teraz zobacz, co dziś dla Ciebie przygotowałem.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.