Zauważyłem coś dziwnego:
Niektórzy twórcy kursów online traktują je jak rzeźby.
Pracują nad swoim dziełem zamknięci w pracowni, później wystawiają na sprzedaż i przestają się nim zajmować.
Może warto inaczej?
- Stwórz kurs z założeniem, że będzie się zmieniał
- Oddaj go w ręce pierwszych klientów
- Poproś o opinie i sugestie
- Wykorzystaj je
Nie jesteś rzeźbiarzem.
Jesteś ogrodnikiem, który przycina jabłoń, żeby dawała lepsze owoce.
Mocna czwórka
- Jedna zmiana, żeby klienci docenili Twoje konsultacje
Sprzedajesz konsultacje, strategie lub audyty? Spróbuj tego, żeby skuteczniej przyciągać klientów i więcej zarabiać.
- 9 pomysłów, jak zmobilizować się do pisania
Te wskazówki są jak kable rozruchowe w samochodzie – pomagają odpalić silnik. Wtedy pisanie nowego posta, oferty albo newslettera pójdzie gładko.
- Co schować przed Googlem
Chcesz, żeby treści na Twojej stronie były widoczne w wyszukiwarce, prawda? A może jednak niektóre lepiej ukryć?
- Zamień widzów w klientów (3 proste kroki)
Zobacz, jak wykorzystać wideo, aby pokonać opór przed sprzedawaniem, a przy okazji pogłębić wiedzę o Twoich odbiorcach.
Coś na deser
Dla soloprzedsiębiorcy procedury są jak skróty między działami w Ikei.
Zamiast tracić czas na błądzenie wśród rzeczy, które Cię nie interesują, szybciej docierasz do celu.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.