Kiedy publikujesz coś w sieci:
- post
- rolkę
- wideo
- artykuł
- podcast
i nikt nie zwraca na to uwagi – to nie jest porażka.
Jeżeli nikt nie zwrócił uwagi, to znaczy, że nikt nie wie, że Ci nie wyszło!
Gdy próbujesz zrobić coś nowego, są dwie możliwości:
- albo zrobisz to dobrze,
- albo czegoś się nauczysz.
Porażkę ponosisz tylko wtedy, gdy nie próbujesz.
A teraz zobacz, co dziś dla Ciebie przygotowałem.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.