Masz dość klientów, którzy chcą zbijać cenę?
Spróbuj tego:
- Wyślij zleceniodawcy długą listę z orientacyjnym zakresem prac.
- Poinformuj, że Twoja stawka godzinowa wynosi X zł.
- Oszacuj, ile czasu zajmują podobne zlecenia.
- Pobierz zaliczkę (60-70% całej kwoty).
- Rozlicz całość po realizacji.
Usługa jest niewidzialna. Konkretne punkty odniesienia (zakres, stawka, czas) sprawiają, że klient rozumie, za co płaci.
Coś na deser
„Specjalizacja to najwyższy etap kariery zawodowej, naukowej, czy artystycznej.
Gdy wchodzę na jakąś ofertę i widzę specjalizację, to mam przekonanie, że jej autor już ma za sobą etap przynieś, wynieś i pozamiataj.”
(KrzysztofSJK w komentarzu na kanale MWF na YouTubie)
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.