Co zrobić, żeby nowy klient natychmiast Cię docenił?
On Cię nie zna. Nie ma pojęcia, jak pracujesz. Nie wie, czy może Ci ufać.
Dlatego, zanim zaproponujesz swoją usługę, zadaj mu 4 pytania:
- Co go skłoniło do kontaktu z Tobą?
- Jakich rozwiązań wcześniej próbował?
- Jakie były efekty – co działało, a co nie?
- Jak wyobraża sobie idealne rozwiązanie?
Dużo łatwiej zaufa komuś, komu przed chwilą zwierzył się ze swoich problemów.
Coś na deser
Jaka jest różnica między tymi, którzy osiągają sukces, a całą resztą?
Ci pierwsi działają, choć może się nie udać.
Reszta boi się spróbować.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.