Jak dotrzeć z ofertą do właścicieli małych i średnich firm?
Zamiast uderzać do wszystkich naraz, skup się tymczasowo na jednej branży. Najlepiej takiej, którą lubisz i dobrze znasz jej potrzeby.
Załóżmy, że wybierasz na początek agencje ubezpieczeniowe. Aby dotrzeć do właścicieli takich firm, możesz:
- Wyszukać ich na LinkedIn
- Wystąpić w podcaście o ubezpieczeniach
- Wybrać się na konferencję, kongres lub targi ubezpieczeniowe
Jeżeli znasz tę branżę, to łatwo wymienisz 10 kolejnych sposobów.
A gdy poczujesz, że lista potencjalnych klientów się wyczerpuje, bierz się za kolejną branżę.
Coś na deser
Szczera rozmowa z jednym klientem pomoże Ci bardziej niż analiza stu ankiet.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.