Jak długa powinna być oferta?
Ktoś napisał mi, że oferty – szczególnie kursów online – to elaboraty, które przewija się w nieskończoność tylko po to, by znaleźć cenę, bo nikt normalny tego nie przeczyta w całości.
Dużo w tym prawdy.
Ale:
- Dłuższa oferta podświadomie sygnalizuje większą wartość
- Niektórzy potrzebują pogłębionych informacji, żeby podjąć decyzję
- Dziesiątki pozytywnych opinii, nawet gdy ich nie czytamy, działają zachęcająco
- Krótka oferta w połączeniu z wysoką ceną wygląda podejrzanie (gdyby kurs był tyle wart, to autor miałby więcej do powiedzenia)
Co to oznacza?
Oferta nie musi być długa.
Ale musi rozbijać obiekcje klienta.
(Jeżeli chcesz, nauczę Cię, jak to się robi.)
Coś na deser
Kiedy założyłem firmę, zacząłem szukać klientów.
To był błąd.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.