„Podwoić przychody w 12 miesięcy” to mało realny cel.
Co jest realne?
- Optymalizacja oferty, żeby zamiast 150 klientów pozyskać 180
- Wprowadzenie upsellingu, żeby wydali nie 500 zł, tylko 550
- Zrobienie promocji, żeby kupili nie 2 razy w roku, tylko 3
Magia dzieje się wtedy, gdy osiągasz te cele jednocześnie.
Zobacz:
- Dziś: 150 osób x 500 zł x 2 transakcje = 150 tys. zł
- Za rok: 180 osób x 550 zł x 3 transakcje = 297 tys. zł
Może jednak podwojenie przychodów jest bardziej realne, niż się wydaje? 😉
Coś na deser
Niektórzy soloprzedsiębiorcy udają większe firmy, używając liczby mnogiej:
Polecamy…
Pracujemy…
Pomagamy…
Według naukowców to zły pomysł.
Odkryli oni, że komunikaty w liczbie pojedynczej – „ja” zamiast „my” – zwiększają zadowolenie klientów (o 19%) i sprzedaż (o 7%).
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.