Nie zachwycaj się tym, że ktoś ma profesjonalne logo.
Zachwycaj się:
- spędzaniem czasu z klientami
- słuchaniem ich bez oceniania
- rozumieniem ich problemów
- używaniem ich słownictwa
- zaspokajaniem ich potrzeb
A teraz zobacz, co dziś dla Ciebie przygotowałem.
Czy wiesz, że…
88% amerykańskich konsumentów oczekuje bodźca, który zachęci ich do podzielenia się informacją o produkcie, który lubią. Klienci oczekują takiego kuksańca: „Hej! Byłeś u mnie, kupiłeś, podziel się opinią. Napisz coś, o mojej usłudze, o moim produkcie”. Jeżeli tego nie robisz świadomie, liczysz na to, że to się samo rozejdzie, to nie masz racji.
– Bartek Popiel w MWF Masterclass
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.