Przeglądałem ostatnio najlepsze kampanie reklamowe na TikToku.
Jedna dotyczyła niemieckiego filmu „Horyzont uczuć”.
Popularny aktor w roli głównej. Poruszająca ścieżka dźwiękowa. Scenariusz oparty na bestsellerowej powieści. Nic dziwnego, że to był sukces.
Ale jedna rzecz zwróciła moją uwagę.
Średni czas oglądania reklamy, który wg TikToka „przekroczył oczekiwania”.
3,33 sekundy.
Tyle, co kichnięcie.
Jeżeli sprzedajesz bilety do kina, to wystarczy.
Ale gdy oferujesz specjalistyczną usługę?
Wtedy potencjalny klient musi:
- Odkryć, że ma problem
- Poznać dostępne rozwiązania
- Zrozumieć, jak możesz mu pomóc
- Zaufać Ci na tyle, by złożyć zamówienie
To wymaga czasu.
Chcesz, żeby ludzie poświęcali Ci regularnie 30 minut zamiast 3 sekund? I w efekcie korzystali z Twoich usług?
Zacznij nagrywać podcast.
Coś na deser
„Czy znajdę na to czas?”
Gwarantuję, że nie znajdziesz.
Nie odkryjesz nagle wolnych 2 godzin, opróżniając kieszenie dżinsów przed praniem.
Ale jeżeli coś jest dla Ciebie bardzo ważne, wygospodarujesz na to czas.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.