Kontrowersyjne opinie to świetny sposób na angażowanie odbiorców w social mediach.
Ale bardzo niebezpieczna metoda budowania marki osobistej.
Dlaczego?
- Większe zaangażowanie → większy zasięg
- Większy zasięg → dotarcie do nowych osób
- Nowe osoby → efekt pierwszego wrażenia
Ludzie wyrobią sobie zdanie o Tobie na podstawie tej jednej kontrowersyjnej opinii.
Jeżeli głęboko w nią wierzysz – super. Przyciągniesz tych, którzy myślą podobnie.
Jeżeli cynicznie wkładasz kij w mrowisko? Przyciągniesz tych, którzy lubią się kłócić.
Głośna marka osobista ≠ silna marka osobista.
Coś na deser
Dzielenie się wiedzą pomaga przyciągać klientów.
Tylko jak się wyróżnić, skoro wszystko już zostało powiedziane?
To Ci pomoże.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.