Przeczytałem ostatnio i nie może mi wyjść z głowy:
„Niektórzy mówią o sobie w taki sposób, jakby chcieli zniknąć w tłumie, zamiast się wyróżnić.
Wielu początkującym wydaje się, że tak trzeba. Zagłuszają w ten sposób syndrom oszusta. Mówią to, co inni, żeby poczuć przynależność do grupy.
Ale efekt jest odwrotny.
Takie osoby brzmią, jakby brakowało im odwagi, aby być sobą. I to podkopuje ich wiarygodność”
– Ash Ambirge
A teraz zobacz, co dziś dla Ciebie przygotowałem.
Mocna czwórka
- Zdobywanie klientów Cię męczy?
Poznaj człowieka, który miał podobny problem. Przemyślał temat i znalazł nietypowe rozwiązanie. Jakie były efekty? [nowy odcinek MWF].
- Perfekcjonizm potrafi paraliżować
Jeżeli szczycisz się tym, że dbasz o nawyższą jakość… może jednak nie ma się czym chwalić. Sprawdź, jakie rady dla perfekcjonistów ma psycholożka.
- 7 trików w Canvie, których nie znałem
Kiedy przeglądam podobne zestawienia, prawie zawsze tytuł okazuje się naciągany. Ale z tego artykułu naprawdę dowiedziałem się o Canvie 7 nowych rzeczy. Ciekawe, które z nich znasz :)
- Derek Sivers on What It Means to Fail
Jedna z najciekawszych rozmów, których słuchałem w tym roku. Autor Anything You Want (i kilku innych książek) opowiada, jak nauczył się radzić sobie z krytyką, dlaczego warto działać pod pseudonimem i jak to możliwe, że dobra decyzja może mieć złe skutki – i odwrotnie.
Czy wiesz, że…
Wystarczą 2 dni, żeby od zera stworzyć własny podcast. O ile pozwolisz, żebym Ci pomógł 🙂
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.