„Jeżeli coś robisz, rób to dobrze” to najgorsza rada, jaką słyszałem.
Zawieszamy sobie wysoko poprzeczkę, bo:
- Boimy się krytyki
- Chcemy być podziwiani
- Lubimy kontrolować sytuację
W efekcie, zamiast wypuścić kurs online w miesiąc, dłubiemy przy nim przez rok (i nadal nie jest gotowy).
A to oznacza, że:
- Niedostępny produkt nikomu nie pomaga
- Inni mają wrażenie, że nic nie robimy
- Blokuje nas ciągła niepewność
Moja rada? Jeżeli coś robisz, doprowadź to do końca jak najkrótszą drogą. Zawsze możesz ulepszyć następną wersję.
Coś na deser
Nie skupiaj się na kreowaniu wizerunku eksperta. Skup się na tym, że codziennie napiszesz jeden merytoryczny komentarz w social mediach.
Nie myśl o budowaniu sieci kontaktów. Skoncentruj się na tym, że w każdy poniedziałek, środę i piątek odezwiesz się do jednej wartościowej osoby.
Małe nawyki → duże efekty.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.