Nie miej pretensji do klienta, że:
- Nie zna twojej oferty
- Nie ma dla Ciebie czasu
- Nie rozumie Twojej przewagi
Zamiast tego:
- Cierpliwie wyjaśniaj
- Rozwiązuj za niego problemy
- Mów, co robisz i jakie ma z tego korzyści
Ekspercka wiedza + empatyczne podejście = entuzjastyczni klienci
Coś na deser
Każda decyzja ma dwa rodzaje skutków.
Natychmiastowe znikają.
Długofalowe zostają.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.