Nie mów o problemach swoich klientów. Mów o objawach, które zauważają.
Porównaj:
- Problem: Twój biznes cierpi z powodu kryzysu?
- Objaw: Niczego dziś nie sprzedałaś?
Konkret trafia mocniej.
A teraz zobacz, co dziś dla Ciebie przygotowałem.
Mocna czwórka
- Znajdź podwykonawcę, który nie będzie cię wnerwiał
Bycie soloprzedsiębiorcą nie oznacza, że masz wszystko robić samodzielnie. Chcesz mieć dobrych współpracowników? Posłuchaj nowego odcinka MWF.
- Za co podpadniesz wirtualnej asystentce?
Idealne uzupełnienie nowego odcinka MWF, bo pokazuje punkt widzenia drugiej strony. Sprawdź, czego się wystrzegać, żeby współpraca z WA była efektywna.
- Gdy content nie sprzedaje, spróbuj innego podejścia
Być może ciągle piszesz teksty marketingowe, posty, e-maile i artykuły według starych zasad. Czas to zmienić.
- Jaki program do prowadzenia listy mailowej?
Porównanie sześciu popularnych w Polsce systemów. Autorka wybrała ten, ale pamiętaj, że Twoje potrzeby mogą być inne, więc warto przejrzeć całość.
Czy wiesz, że…
Dziś (poniedziałek 7.11) o godz. 19:00 porozmawiamy na żywo z Jakubem Cyranem o tym, jak sprzedawać w kryzysie. Mam nadzieję, że będziesz? Widzimy się tutaj »
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.