3 rzeczy, których nauczyłem się, prowadząc własną firmę?
Zaskakująco często:
- Ostateczny koszt jest wyższy od zakładanego.
- Zadania zajmują więcej czasu, niż się wydawało.
- Projekty wymagają dodatkowego wysiłku i zasobów.
Planowanie „na styk” to niezawodny sposób na stres, przepracowanie i frustrację.
W każdym budżecie, kalendarzu i harmonogramie lepiej zostawić 30% luzu.
Mocna czwórka
- Jak zdobywać klientów spoza swojej bańki
Wszyscy wiedzą, że pozyskiwanie klientów z polecenia jest super. Ale mało kto mówi o tym, że może być też niebezpieczne. [Nowy odcinek MWF.]
- 14 copywriterskich grzechów głównych
Przejrzyj tę listę, zanim opublikujesz kolejny tekst na swoim blogu. Na 100% znajdziesz coś, co da się łatwo ulepszyć.
- Pierwsze kroki w sprzedaży online
Nie masz marki osobistej? Dużych zasięgów? Własnej społeczności? Zobacz to wideo. (Przy okazji zwróć uwagę, jak zgrabnie autor wplata autopromocję w merytoryczną treść.)
- Zbuduj portfolio, które zapewni Ci pracę
Nie chodzi tylko o to, żeby zebrać na jednej stronie swoje najnowsze lub najlepsze projekty. Przejdź przez tych 6 zasad, a wszystko stanie się jasne.
Coś na deser
Chcesz mieć satysfakcję z dobrze wykorzystanego dnia pracy?
Zamiast dłubać przy dziesięciu zadaniach, doprowadź jedno do końca.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.