Najpopularniejszy odcinek MWF przekroczył niedawno milion pobrań.
Ważna lekcja z tej rozmowy:
Wybór nas wykańcza.
Mamy za dużo:
- kursów do przerobienia
- książek do przeczytania
- projektów do rozpoczęcia
Staramy się wybrać to, co najlepsze, ale nie jesteśmy w stanie.
W efekcie nie robimy nic.
Rozwiązanie?
Ogranicz listę dostępnych opcji. Będzie Ci łatwiej wybrać i zacząć działać.
A teraz zobacz, co dziś dla Ciebie przygotowałem.
Mocna czwórka
- Planowanie roku dla realistów
W grudniu zawsze masz nadzieję, że uda Ci się zaplanować kolejnych 12 miesięcy, ale już w styczniu okazuje się, że nic z tego? Posłuchaj tego podcastu.
- Zdobywaj klientów na usługi mimo wyższych cen
Klienci nie potrafią określić realnej wartości usługi, dlatego się targują. Poznaj 5 kroków, które uświadomią im, że warto zapłacić Ci więcej niż konkurencji.
- Social selling – sprzedawaj dzięki social mediom
Nie chodzi o autopromocję. Nie chodzi o spamowanie w wiadomościach prywatnych. Sekret polega na tym, żeby odpowiedzieć tym, którzy chcą kupić.
- Jak znaleźć czas na pracę przy niemowlaku
Każde dziecko jest inne i sposoby Moniki mogą nie działać u Katarzyny. Ale jeżeli niedawno powiększyła Ci się rodzina, warto przeczytać. Uwaga: ten blog wolno się ładuje (przynajmniej u mnie), więc daj mu chwilę. :)
Coś na deser
Paradoks social mediów:
Niektórzy marudzą, że nikt nie reaguje na ich treści.
Ale sami nigdy nie piszą komentarzy pod cudzymi postami.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.