Dzielenie się wiedzą to genialny sposób na zdobywanie klientów.
(O ile wiesz, jak to robić to z głową.)
Zanim rzucisz się do tworzenia karuzel na Instagram, filmów na YouTube’a albo postów na LinkedIn, upewnij się, że nie zmarnujesz czasu.
Odpowiedz na 3 pytania:
- Jaki cel chcesz osiągnąć, dzieląc się wiedzą?
- Jakich klientów będziesz przyciągać?
- Co zamierzasz im zaoferować?
Następnie wyciągnij wnioski.
Powiedzmy, że zajmujesz się fotografią. Zarabiasz głównie na sesjach biznesowych.
Co wtedy?
❌ Nie ucz tego, co robisz. Twoich klientów nie obchodzi, jak dobrać obiektyw i ustawić przysłonę. Chcą tylko dostać zdjęcia, na których dobrze wyglądają.
✅ Ucz tego, co chcą wiedzieć klienci. Np. nagrywaj podcast o wyzwaniach liderów. Nie znasz się na tym? Nie szkodzi. Rób wywiady z klientami i ekspertami. A przy okazji promuj swoje usługi.
Chętnie pomogę Ci stworzyć taki podcast.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.