Kiedyś byłem przekonany, że spanie przez 8 godzin to oznaka słabości lub lenistwa. Siedziałem przed komputerem do 1 w nocy i byłem z tego dumny.
Ale z czasem zauważyłem, że wystarczy 1-2 godziny snu za mało, żeby cały następny dzień był zmarnowany.
Dlatego dziś stosuję kilka zasad, które pomagają mi spać lepiej:
- Kawa nie wcześniej niż 90 min po przebudzeniu
- Dużo światła dziennego przed południem
- Druga = ostatnia kawa przed 13:00
- Spacer po parku w środku dnia
- Dobrej jakości materac
Sen to potężne narzędzie zwiększające produktywność.
A teraz zobacz, co dziś dla Ciebie przygotowałem.
Mocna czwórka
- Własna firma przygniata, zamiast dodawać skrzydeł?
Każdy przedsiębiorca ma stresy i wątpliwości. Nie każdy ma się nimi z kim podzielić. Jeżeli dobijają Cię bóle głowy i nieprzespane noce, posłuchaj.
- Jedna zmiana, która ulepszy Twoją sprzedaż
Całkiem możliwe, że słyszysz o niej nie po raz pierwszy. Ale jest szansa, że tym razem faktycznie ją wprowadzisz.
- Nie używaj tych 10 słów w rozmowie z klientem
To, że każdy w Twojej branży je powtarza, nie oznacza, że Ty też musisz.
- Jak podnieść produktywność w domowym biurze
Sama motywacja nie wystarczy. Potrzebujesz własnego systemu, który będzie Cię wspierał. A najłatwiej go stworzyć, gdy masz konkretny przykład jako punkt odniesienia.
Coś na deser
Jedno pytanie, które pomoże Ci zidentyfikować idealnych klientów:
„Kto by za mną tęsknił, gdyby mnie zabrakło?”
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.