Lojalny klient to nie tylko ten, który jest z Tobą długo.
To również taki, który:
- Kupuje coś innego niż wcześniej
- Odsyła do Ciebie znajomych
- Wystawia Ci dobre opinie
- Daje informacje zwrotne
Niedoświadczony przedsiębiorca po zakończeniu współpracy odwraca się na drugi bok i zasypia.
Doświadczony pamięta, że o relacje trzeba dbać.
Coś na deser
Kiedy optymalizacja się nie opłaca?
Jeśli zadanie zajmuje Ci godzinę co miesiąc, to żeby je zautomatyzować, nie ma sensu poświęcać więcej niż 2 dni.
Źródło: XKCD. Dzięki za podesłanie, Tomasz Dziuda 🙂
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.