Sposoby na kryzys?
- Dopasuj się do klientów
- Szukaj nowych nisz
- Pytaj o bieżące potrzeby
- Bądź zawsze w kontakcie
- Zdobądź pozytywne opinie
- Wyróżnij się obsługą
- Inwestuj w dobre relacje
- Chwal się rekomendacjami
Dopasowana oferta i dowód społeczny pomagają utrzymać klientów nawet w trudnych czasach.
A teraz zobacz, co dziś dla Ciebie przygotowałem.
Mocna czwórka
- Jak przestać się bać negatywnych komentarzy
Trudno Ci się przełamać, żeby zacząć publikować online? Największe bariery są w Twojej głowie. Zobacz, jak sobie z nimi radzić.
- Kilka słów, które dużo znaczą
Nie musisz płacić za dodatkowy ruch na stronie, żeby mieć więcej zapisów na newsletter lub webinar, a nawet podnieść sprzedaż. Czasem wystarczy zmienić tekst na przycisku.
- Czego nie wie sztuczna inteligencja?
Jeżeli obiło Ci się o uszy hasło „ChatGPT”, ale nie udało Ci się jeszcze pobawić się tym narzędziem, ten artykuł będzie dobrym pierwszym krokiem.
- Nie chcesz zniknąć z Google? Przeczytaj!
Też masz czasem wrażenie, że przeklikując się przez różne artykuły na ten sam temat czytasz w kółko to samo? Google chce zrobić z tym porządek.
Coś na deser
Możesz radykalnie poprawić podejście do klientów, wizerunek w ich oczach oraz zadowolenie z pracy, gdy zaczniesz inaczej mówić o swoich usługach.
Skup się na tym, co sprawia, że Twoja oferta jest unikatowa i jak może pomóc klientowi osiągnąć jego cele.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.