Syndrom oszusta oznacza, że nie wierzysz w swoje umiejętności.
Masz wrażenie, że Twoje sukcesy to zwykły fuks. I że inni w końcu się połapią.
Jak sobie z tym radzić?
Zmień perspektywę.
Wyobraź sobie, że poznajesz kogoś, kto ma takie same osiągnięcia, jak Ty.
Czy uznasz, że zawdzięcza je tylko szczęśliwym zbiegom okoliczności?
A może jednak na nie zasługuje?
Mocna czwórka
- Wyróżnij się jako soloprzedsiębiorca
Nie musisz być korporacją, żeby mieć „unikatową propozycję wartości”. Pokażę Ci, jak stworzyłem własne UVP.
- Jak z przekonaniem zaoferować droższą usługę
Na przykładzie gabinetu kosmetycznego, ale ten sposób działa niezależnie od branży. Przy okazji zobacz, jak autorka wykorzystuje uwagę czytelnika, by zachęcić do zakupu szkolenia – świetny content marketing.
- Skąd wziąć pomysł na e-booka
Lubisz pisać, chcesz wydać własny poradnik, ale trudno Ci znaleźć dobry temat? Te przykłady powinny Cię zainspirować.
- 8 kroków pozyskiwania klientów w społecznościach
Artykuł ma prawie 7 lat i dotyczy grup na Facebooku, jednak nie zrażaj się tym. Podane w nim metody wciąż działają. Możesz je wykorzystać również na Circle, Discordzie itp.
Coś na deser
Przypomnienie dla autorów kursów online:
Dobry kurs to taki, który klienci oglądają do końca.
Świetny kurs to taki, który wykorzystują w działaniu.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.