Chcesz mieć więcej subskrybentów newslettera?
Popularna rada: „W zamian za adres e‑mail zaproponuj checklistę lub darmowego e‑booka”.
To działa coraz słabiej. Ludzie zapisują się, żeby dostać lead magnet, a później się wypisują. Albo nie otwierają Twoich maili.
Moja rada: „Pokaż przykładowe wydanie newslettera”.
Gdy sprzedajesz pomarańcze, daj klientom skosztować pomarańczy, zamiast częstować śliwkami.
Coś na deser
„Gdy po raz pierwszy zdobywasz 100 lajków, czujesz się jak w niebie. Ale z czasem ten wynik staje się normą. Kiedy zaczynasz dostawać po 200 lajków, 100 wygląda jak porażka. Ten sam wynik, który wcześniej cię motywował – teraz zniechęca. Każdy twórca tego doświadcza.”
– Roberto Blake
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.