Stresuje Cię małe zaangażowanie odbiorców w social mediach?
Są inne sposoby na zdobywanie klientów.
Kiedy Aga Zalewska uruchamiała agencję marketingową dla prawników, zrobiła tak:
- Wybrała 200 kancelarii – nie za dużych (żeby nie miały swoich marketingowców) i nie za małych (żeby miały budżet).
- Wysłała do nich ręcznie zaadresowane koperty A4 (odróżniające się od kopert z rachunkami i ulotkami).
- W kopertach była kolorowa 3-stronicowa oferta z obrazkami (wydrukowana na biurowej drukarce).
- Oferta pt. „Zewnętrzny Dział Marketingu dla kancelarii prawnej” uderzała w główne bolączki w branży i podsuwała rozwiązania.
200 ofert → 40 odpowiedzi → 10 klientów na stałą współpracę → kilku na jednorazowe projekty
Gdy dobrze określisz swoją niszę i dopasujesz ofertę, nie musisz mieć wielu odbiorców, żeby zapełnić kalendarz idealnymi klientami.
Coś na deser
Czy wiesz, że na IG nie musisz już stosować Linktree ani innych zewnętrznych narzędzi, żeby dodać kilka linków w bio?
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.