Kreatywność jest zwykle postrzegana jako pozytywna cecha.
Ale dla soloprzedsiębiorców bywa zabójcza.
Generowanie kolejnych pomysłów nie pomaga, gdy:
- Zanim jeden pomysł się przyjmie, realizujesz trzy nowe
- Ciągle zmieniasz swoją grupę docelową i strategię
- Kierujesz się intuicją, zamiast badać potrzeby
Klienci przywiązują się do marek, bo marka to przewidywalność.
Zaprzyjaźnij się z monotonią.
Coś na deser
Budowanie zasięgu w social mediach to jedna z dróg do zdobycia klientów.
Ale nie jedyna.
Czasem wystarczy relacja z właściwym człowiekiem, który Cię komuś poleci.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.