„Słuchaj klientów” to często powtarzana rada, która może Cię zgubić.
Klient ma inne cele niż Ty. W dodatku dzielenie się opiniami nic go nie kosztuje.
Dlatego ignoruj sugestie, które:
- wykluczają się nawzajem (bo nie dogodzisz każdemu)
- są niezgodne z Twoimi wartościami (bo stracisz zaufanie)
- nie mają sensu biznesowego (bo to Ty zapłacisz rachunek)
Opinie klientów to drogowskazy.
To, że je widzisz przy drodze, nie oznacza, że musisz skręcić.
Coś na deser
Pamiętaj:
Perfekcjonizm paraliżuje.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.