Co świadczy o Twojej eksperckiej wiedzy z punktu widzenia klienta?
Kiedyś:
- Lata doświadczeń
- Fachowe słownictwo
- Niezłomna pewność siebie
Dziś:
- Zrozumienie potrzeb
- Dostępność i prosty język
- Przyznawanie się do błędów
Perspektywa klienta > Twoje ego.
A teraz zobacz, co dziś dla Ciebie przygotowałem.
Mocna czwórka
- Proste patenty na poprawę produktywności
Nie ma jednego sposobu, który sprawdziłby się u każdego. Moja rada? Porównaj wskazówki 8 osób, które uczą efektywnego wykorzystywania czasu, i w tym tygodniu wypróbuj jedną.
- 90% klientów Ci ucieka?
Bardzo mała część osób, do których dociera twój marketing, da się od razu przekonać do zakupu. Dlatego poza reklamą nakierowaną na sprzedaż potrzebujesz czegoś jeszcze.
- Co robić, gdy nic mi się nie chce
Jeżeli rady motywacyjnych guru na Ciebie nie działają, sprawdź, co zaleca psychoterapeutka.
- Szukasz kreatywnych pomysłów?
Korzystając z tej metody wymyśliłem tagline mojego newslettera: „Jedni chcą tanio. Inni chcą Ciebie”.
Coś na deser
Już dawno tworzenie produktu nie dawało mi tyle satysfakcji.
W ostatnich latach skupiałem się na sprzedaży mojego kursu dla podcasterów. Ale teraz przygotowałem coś zupełnie innego. Pokażę Ci, jak stworzyć skuteczny landing page bez znajomości copywritingu.
Chcę w 60 minut dać tyle wartości, żeby każdy uczestnik miał wyrzuty sumienia, że zapłacił za mało. 😉
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.