Pierwsze kroki przedsiębiorcy?
Kiedyś:
- Wpadasz na ciekawy pomysł
- Rejestrujesz działalność
- Szukasz klientów
Dziś:
- Dzielisz się wiedzą
- Przyciągasz zainteresowanych
- Tworzysz produkt, który im pomoże
Potrzeby klientów trzeba poznać, nie kreować.
A teraz zobacz, co dziś dla Ciebie przygotowałem.
Mocna czwórka
- Chcesz uciec spod topora marki osobistej?
Są takie sytuacje, kiedy największym obciążeniem dla Twojej firmy jest to… że w niej pracujesz [nowy odcinek MWF].
- Lejek sprzedażowy, czyli co zrobi klient, zanim kupi
Pozyskanie klienta to przewidywalny proces, złożony z kilku etapów. Upewnij się, że nie zaniedbujesz żadnego z nich.
- Jak znaleźć dobrego copywritera
Copywriter dobrze wykonał zadanie próbne, ale gdy dajesz mu regularne zlecenia, jakość spada? Sprawdź, na co jeszcze zwrócić uwagę, podejmując współpracę.
- Macierzyństwo vs. własny biznes
Praca z dzieckiem przy boku bywa ogromnym wyzwaniem. Jak sobie radzić, gdy maluch choruje, a Ty jak na złość masz wysyp nowych zleceń?
Czy wiesz, że…
Jeżeli często publikujesz treści w stylu „Jak zrobić X”, Twoja publiczność może się nimi trochę znudzić. Dla odmiany warto czasem użyć innej formy, np.:
- Strzeż się tych błędów
- Hit czy kit? Sprawdzam!
- Czego nauczyłam się od…
- Miałem problem X i zrobiłem to
- AMA, czyli zapytaj mnie, o co chcesz
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.